Eve Vahtra: "Naudin kõige rohkem inimestega suhtlemist. Ma olen seda väga kaua aega juba teinud."

09.09.2020 Uudised

Tänavu aasta Coop Eesti parima klienditeenindaja auväärse V koha pälvis soe ja siiras Eve Vahtra Pae Konsumist, Jõgeva Majandusühistust! Vahetult pärast autasustamist jagas Eve, mida tähendab klienditeeninduse töö tema jaoks. 

  1. Mis iseloomustab ühte väga head teenindajat? 
    Ausus, vastupidavus. Teenindaja peab olema väga seltsiv. 
     
  2. Miks Sa teed seda tööd, mida Sa täna teed? Mis Sulle meeldib Sinu töö juures kõige rohkem? 
    Naudin kõige rohkem inimestega suhtlemist. Ma olen seda väga kaua aega juba teinud. 
     
  3. Milline on Sinu meeldejäävaim seik klienditeenindajana? 
    Meenub üks seik küll. See oli aastaid tagasi. Olin kassas ja tuleb tuttav naisterahvas, et teil tõmmati siin. Mina küsin seepeale, et miks te kohe tol hetkel ei öelnud. Tema seepeale: “No aga teil ei olnud ju kedagi kodus.” Selgituseks siis see, et minul käis kodus virtsapütt ja tõmmati virts ära. Mina sain aga aru, et meil poes tõmmati. Siiamaani meenutame seda lõbusat seika. 
     
  4. Üks nõuanne alustavale klienditeenindajale? 
    Soovitan kõigepealt kannatlikkust. Ei tasu tormata esimese raskuse peale kuskile mujale tööle. 
     
  5. Millega armastad tegeleda vabal ajal? Milline hobi paneb Sinu silmad särama? 
    Veedan väga palju aega lastelastega, neid on 6. Nad võiksid 24/7 minu juures olla! Ja neile väga meeldib vanaema juures olla. Lapsed, lapselapsed on minu elu õied. 
     
  6. Kas ja miks on sellised konkursid head?
    Eks ta ikka innustab. Ja innustab ka teisi konkursist osa võtma!
     

Coopis on igal aastal kombeks tunnustada parimaid klienditeenindajaid, kes on läbinud mitmevoorulise konkursi ja paistnud eriliselt silma oma nutikuse, hoolivuse ning kliendikeskse lähenemisega erinevate teenindussituatsioonide lahendamisel. Konkursil oli tänavu osalejaid koguni tuhande ringis.