Coop võitis konkursil Kuldmuna 2023 suure teenusekampaania kategoorias pronksi

Coop võitis auhinna konkursil Kuldmuna 2023

16.05.2023 Uudised

Me kõik oleme kuskil kohalikud, Coopil on aga õnn olla kohalik üle Eesti. Suurima poeketina omab Coop Eestis unikaalset positsiooni – Coop on Eestimaine ning on 320 kaupluse ja 18 piirkondliku ühistuga ainus kohalik jaekett. Sügise hakul tulid Coopi reklaamides esile just kohalikud inimesed – kohalikud poepidajad, tootjad ja kliendid - kelle abil selgitati, kuidas Coop kohalik on. Coopi slogan “Coop on kohalik” ütleb selle ka selgelt välja ja ega enam kohalikumaks minna ei saagi!

13. mail toimunud Eesti reklaamivaldkonna loovusfestivalil ja suurkonkursil Kuldmuna 2023 saavutas Coopi mullune lansseerimiskampaania “Coop on kohalik” suure teenusekampaania kategoorias auhinnalise koha ja pärjati uhke pronksmunaga. Auhind ulatati üle pidulikult loovlahenduse välja töötanud Coopi reklaamiagentuurile Tank. Coopi kliendid ja üldsus võttis kampaania vastu positiivselt. Aitäh!

Selguse huvides kinnitame, et terve video on filmitud siinsamas Eestimaal ja fotodki on pildistatud erinevates Eesti linnades. 

Coop on kohalik reklaamikampaania materjalid

Vaata, kuidas Coop on kohalik