Riina Kortin: "Eestlased ütlevad väga ilusasti, kui nad on teenindusega rahul."

09.09.2020 Uudised

Auväärse III koha Coop Eesti parima klienditeenindaja konkursil sai päikseline Riina Kortin Väike-Maarja Konsumist, Järva Tarbijate Ühistust! Positiivsusest kiirgav Riina tunnistab, et võiks rääkida tunde ja tunde enda armastusest töö vastu. Mida ta Riina naudib klienditeenindaja töö juures ning mida ta soovitaks alustavale klienditeenindajale? 

  1. Mis iseloomustab ühte väga head teenindajat? 
    Positiivsus, avatus, energilisus ja südamega töö tegemine. Tööd tuleb teha kirega!
     
  2. Miks Sa teed seda tööd, mida Sa täna teed? Mis Sulle meeldib Sinu töö juures kõige rohkem? 
    Sest ma armastan seda! Ma olen tõeline töönarkomaan, mulle väga meeldib minu töö. Naudin inimeste positiivsust ja seda, et eestlased ütlevad väga ilusasti, kui nad on teenindusega rahul. Alati on innustust, et veel paremaks saada. 
     
  3. Milline on Sinu meeldejäävaim seik klienditeenindajana? 
    Asendasin kord vanemmüüjat ning olin õhtul enne kaupluse sulgemist kassas. Teises kassas läks piim lindi vahel lõhki - kõik kohad uppusid piima järgi! Otsisime kiirelt ämbri ja mopid, et kõik puhtaks teha. Pärast sai kolleegiga veel pikalt omakeskis naljatleda, et ta on nagu Anu Saagim, kes tahtis õhtul kell 10 meil piimavanni teha! 
     
  4. Üks nõuanne alustavale klienditeenindajale? 
    Võin oma kogemusest rääkida, kui alustasin tööd klienditeenindajana. Algusest peale oli minu eesmärk anda endast maksimum, et kliendid jääksid minuga rahule. Rahulolu klientide poolt oli ja on siiani minu jaoks väga oluline – et klient oleks rõõmus, kui ta läheb kassa juurest ära ja kui kliendil on kehv tuju, siis ta läheks kauplusest natukenegi parema tujuga ära. Üritasin ja üritan alati klientide päeva paremaks teha. Sedasama ma soovitaksingi – head ja positiivset suhtumist klientide vastu. 
     
  5. Millega armastad tegeleda vabal ajal? Milline hobi paneb Sinu silmad särama? 
    Olen lisaks töörollile ema rollis, kasvatan lapsi. Ja pean tõdema, et mõtlen ka puhkepäeval tööle, sest töökollektiiv on justkui minu teine perekond - alati ootan pikisilmi, et kolleegidega taaskohtuda! 
     
  6. Kas ja miks on sellised konkursid head?
    Sellised konkursid on väga vajalikud ja annavad palju innustust. Kui alustasin tööd klienditeenindajana, siis nägin meie teadetetahvlil parima teenindaja kohalikku konkursi üleskutset ning sellest sai minu unistus, eesmärk. Ma sain selle tiitli! Sel aastal sain ennast uuesti proovile panna, juba uuel ja suuremal konkursil. Mõtlen juba järgmise aasta konkursi peale!
     

Coopis on igal aastal kombeks tunnustada parimaid klienditeenindajaid, kes on läbinud mitmevoorulise konkursi ja paistnud eriliselt silma oma nutikuse, hoolivuse ning kliendikeskse lähenemisega erinevate teenindussituatsioonide lahendamisel. Konkursil oli tänavu osalejaid koguni tuhande ringis.