Coopi poolt juunis turule toodud mobiilirakendus jõudis kahe kuuga üle 100 000 eestlase taskusse ning seda on kasutatud enam kui poole miljoni tehingu tegemisel nii kliendikaardi registreerimiseks, kaupluses kaupade registreerimiseks kui ka ostude eest automaatselt maksmiseks.
Kuna äpi allalaadimisel luuakse kliendile automaatselt kliendikaart või ühendatakse see olemasolevaga, siis on uue mobiilirakenduse tulemusel kasvanud Coopis registreeritud ostude arv ja loodud ligi 20 000 täiesti uut kliendikontot. Kliendikonto võimaldab saada tavasoodustusi, koguda boonusraha, osaleda Coop Lotos ning vajaliku ostumahu täitumisel saada ja valida personaalseid sooduspakkumisi. Lisaks saab äpis vaadata oma ostude ajalugu ja e-tšekke ning puldiga harjunud inimesed saavad äppi kasutada ostupuldi võtmiseks ja hiljem kassas maksmiseks.
„Kahe kuu jooksul on äpis olevat digitaalset kliendikaarti Coopi kauplustes registreeritud ligi pool miljonit korda. Saavutasime tulemuse oluliselt kiiremini, kui seda eeldasime. Samuti on tegemist alles äpi baasversiooniga ning juba lähikuudel plaanime sellele lisada mitmeid olulisi täiendusi. Ühe uuendusena saavad kliendid hakata oma personaalseid pakkumisi vaatama ja valima äpi kaudu,“ ütles Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. „Meie uuringud näitavad, et tarbijad ootavad kodupoelt kõige rohkem just digitaalset kliendikaarti ja sisulisi personaalseid pakkumisi. Mõlemad oleme sel suvel klientide jaoks lahendanud ja nii äpp kui ka personaalsed pakkumised ongi klientide poolt väga hästi vastu võetud.“
Kliendikaardi registreerimiseks äpiga tuleb skaneerida QR-kood kaupluse kassas asuvalt kleebiselt või iseteeninduskassa ekraanilt. Coop Eesti nime kandva rakenduse leiab, kui trükkida äpi poes otsingusse “Coop Eesti”. Rakendus on allalaetav AppStore’ist ja GooglePlay’st.
Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Coopile kuulub 320 kauplust ehk ligi pooled Eesti toidupoed. Eelmisel aastal oli Coopi kaupluste netokäive kokku 863 miljonit eurot, millega oli 23,5 protsendiga turuliider. Ühistulise organisatsioonina ei maksa Coopi tarbijaühistud dividende, vaid investeerivad kogu kasumi tagasi kaubandusvõrgu arendamisse ja kogukondliku tähtsusega ettevõtmiste toetamisse Eestis.