Tiina Täht: "Viisakus, austus, lugupidamine klientide vastu – need on kõige olulisemad klienditeeninduse puhul."

09.09.2020 Компания

Võiduka II koha Coop Eesti parima klienditeenindaja konkursil pälvis särav Tiina Täht Võru Maksimarketist, Võru Tarbijate Ühistust! Tiinaga vesteldes ei jää märkamata tema ülim viisakus ja vastutulelikkus. Uurisime lähemalt, milline on Tiina arvates üks väga hea teenindaja ja millised on tema meeldejäävaimad seigad tööelust! 

  1. Mis iseloomustab ühte väga head teenindajat? 
    Viisakus, austus, lugupidamine klientide vastu – need on kõige olulisemad klienditeeninduse puhul. Klient on poes nagu kuningas ja temasse tuleb väga hästi suhtuda. 
     
  2. Miks Sa teed seda tööd, mida Sa täna teed? Mis Sulle meeldib Sinu töö juures kõige rohkem? 
    Mulle meeldib mu töö, sest ma saan väga palju suhelda ja mul on vaheldusrikas töö, mis ei muutu kunagi üksluiseks.
     
  3. Milline on Sinu meeldejäävaim seik klienditeenindajana? 
    Kui ikka hea teeninduse eest lilli tuuakse!
     
  4. Üks nõuanne alustavale klienditeenindajale? 
    Rahulikku meelt, sest on igasuguseid kliente ja seejuures tuleb säilitada rahulikkus ja viisakus.
     
  5. Millega armastad tegeleda vabal ajal? Milline hobi paneb Sinu silmad särama? 
    Vabal ajal tegelen erinevate tegevustega: vahel loen raamatuid, käin jalutamas, täidan tädikohustusi (olen tädi 11le lapsele), veedan perega aega, küpsetan kooke. 
     
  6. Kas ja miks on sellised konkursid head?
    Konkursid on vajalikud, et tunnustada klienditeenindajaid. Ja me teeme väga olulist tööd – suhtleme päevast päeva klientidega. 
     

Coopis on igal aastal kombeks tunnustada parimaid klienditeenindajaid, kes on läbinud mitmevoorulise konkursi ja paistnud eriliselt silma oma nutikuse, hoolivuse ning kliendikeskse lähenemisega erinevate teenindussituatsioonide lahendamisel. Konkursil oli tänavu osalejaid koguni tuhande ringis.