Vajad mõnes kliendikaarte ja boonussüsteemi puudutavas küsimuses abi? Tõenäoliselt on sarnase murega leidnud tee siia leheküljele peale Sinu veel mitmeid inimesi. Sellepärast oleme erinevate teemade lõikes kokku kogunud vastused korduma kippuvatele küsimustele. 

Kui Sa siit oma küsimusele ikkagi vastust ei leia, võta julgelt ühendust Coopi klienditoega, kes Sind meeleldi aitavad. 

Korduma kippuvad küsimused

Ava kõik
  • Mida teha, kui minu Säästukaart aegub?

Alates 01.01.2018 väljastatud Säästukaardid on tähtajatud, kuid varem väljastatud Säästukaardi saad tasuta välja vahetada kuu aja jooksul enne kaardi kehtivusaja lõppu endale lähimas Coop Eesti kaupluses.

  • Millised eelised annab mulle Säästukaart?

Säästukaardiga võid aastas kokku hoida kuni kahe kuu ostukorvi summa, sest see tagab sooduspakkumised enam kui 300 poes üle Eesti, võimaldades samal ajal koguda boonuspunkte, millega hiljem ostude eest tasuda. Lisaks saad oma sünnipäeval ning 5 päeva enne ja pärast seda peolauatooted 10% soodsamalt.

Ettevõtte nimele tehtud Säästukaardiga on võimalik saada kõiki soodustusi, kuid boonussüsteemis saavad osaleda ehk boonuspunkte koguda vaid eraisikutest kliendikaardi omanikud. 

  • Kust ma Säästukaardi saan?

Säästukaardi saamiseks pöördu Coop Eesti kauplusesse

  • Kuidas liituda kliendiprogrammiga ja siduda Säästukaart enda kliendikontoga?

Eraisikuna kliendiprogrammiga liitumiseks täida vastav taotlus Coop Eesti kaupluses või isikusta kaart kliendiportaalis. Ettevõtte nimele kliendikaardi registreerimiseks pöördu klienditoe poole klienditugi@coop.ee ja saada ettevõtte andmed (nimi, registrikood, juriidiline aadress, e-post, telefon).

  • Kuidas ma oma pereliikmed kliendiprogrammi lisan?

Kliendid saavad soovi korral moodustada grupi ehk perekonna, mis võimaldab selle liikmetel ühiselt boonuspunkte koguda.

Perekonda saab liita kuni kaks täiskasvanut ning piiramatu arvu alaealisi lapsi. Perekonna saab luua Coopi kliendiportaalis täisealine klient ise, saates teisele kliendile Coopi kliendiportaalis sellekohase kutse või esitades kõigi grupiliikmete poolt allkirjastatud taotluse Coop Eesti kaupluses. Nõusoleku andmisel liidetakse kutse saanud klient perekonnaga alates nõusoleku andmisele järgnevast kalendrikuus.

Perekonna loojal on perekonna haldamise õigused (sh gruppi liikmete lisamise ja kustutamise õigus). Kõigi perekonda kuuluvate klientide poolt perekonda kuulumise perioodil kogutavad boonuspunktid kantakse perekonna looja kliendikontole, kust perekonna looja saab neid soovi korral kanda teiste klientide kontodele.

  • Mitmesse perekonda saan korraga kuuluda?

Korraga saad kuuluda vaid ühte perekonda.

  • Mida pean tegema, kui minu kontaktandmed muutuvad?

Kui kontaktandmed on muutunud, tuleb need esimesel võimalusel ära uuendada. Seda saad teha meie kliendiportaalis, saates kirja aadressile klienditugi@coop.ee või helistades numbril 661 3014.

  • Kas peaksin iga kord ostu sooritades kassapidajale Säästukaardi esitama?

Jah! Soodustuse saamiseks ja boonuste kogumiseks tuleb Säästukaart registreerida kassaterminalis või e-poes enne ostude eest tasumist. Tagantjärele ostusummat kliendiprogrammi arvestusse ei kanta.

  • Mida teha, kui minu kaart ei toimi?

Palun helista meie klienditoele numbril 661 3014. Meie klienditeenindaja selgitab välja põhjuse ja pakub välja lahenduse. Tegu võib olla magnetriba kahjustusest tingitud veaga, kaardi aegumisega, aktiveerimata jäämisega või olla seotud sellega, et Säästukaart Plussi kolme kuu otsekorraldusnõue on jäänud laekumata.

  • Mida teha, kui kaart on kadunud või varastatud?

Kui avastad, et kaart on kadunud või varastatud, anna sellest esimesel võimalusel teada meie klienditoele numbril 661 3014. Kui oleme selle leidnud, saadame Sulle teavituse telefoni või e-maili teel. Kui kuu aja jooksul kaardile järgi ei tulda, kaart blokeeritakse ja hävitatakse.

  • Leidsin võõra Säästukaardi. Mida teha?

Anna sellest esimesel võimalusel teada meie klienditoele numbril 661 3014 või vii see lähimasse Coop Eesti kauplusesse.

  • Kui kaua Säästukaart kehtib?

Alates 01.01.2018 väljastatud Säästukaart kehtib tähtajatult.  

  • Mis juhtub, kui ma Säästukaarti ei kasuta?

Säästukaardid, mis ei ole olnud kasutuses (Säästukaardiga ei ole registreeritud ühtki ostu Coop Eesti kauplustes) üks (1) aasta või rohkem, võidakse lugeda kehtetuks.

  • Kus Säästukaart peale Coop Eesti kaupluste veel kehtib?

Säästukaart kehtib Alexela keti tanklates, Tallinna Optika kauplustes, Salva Kindlustuse kontorites, OÜ Autosõit koolitustele registreerimisel, Fixus Mustamäe kauplustes Tallinnas, Tartus ja Jõhvis ning Tallinna ja Jõhvi autoremondi töökodades. Vaata partnerite pakkumisi siin.

  • Mida teha, kui Säästukaart Pluss on kadunud või varastatud?

Kaardi kadumise või varguse korral võta esimesel võimalusel ühendust klienditoega numbril 669 0966. Leitud Säästukaart Plussist teavitatame Sind telefoni või e-maili teel.

  • Mida pean silmas pidama Säästukaart Pluss erihinnaga toodete ostmisel?

Säästukaart Pluss erihinnad kehtivad tingimusel, et ostu eest tasutakse Säästukaart Pluss kaardiga. Säästukaart Pluss kaardi erihind kehtib ka juhul kui arve summast tasutakse minimaalselt 0,01 eurot Säästukaart Pluss kaardiga ja ülejäänud ost tasutakse boonuspunktide, taaratšeki või kinkekaardi arvelt.

  • Milline soodustus rakendub, kui ma Säästukaart Pluss kaardiga ei maksa?

Kui registreerid Säästukaart Plussi kassas, kuid ei tasu sellega, rakendub ostudele automaatselt Säästukaardi hind. Säästukaart Pluss erihinna saamiseks tuleb ostude eest tasuda Säästukaart Pluss kaardiga.

  • Kus ja kuidas saab tellida endale Säästukaart Pluss kaarti?

Taotluse saad esitada internetis või Coop Panga kontorites. Lepingu saad digitaalselt allkirjastada ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-Idga.

  • Kuidas ma kaardi kätte saan?

Saadame Säästukaart Pluss Sulle postiga koju. Vajadusel palun kontrolli oma kontaktandmed üle sisenedes Coop Panga internetipanka cooppank.ee.  

  • Kas ma pean kaardi eest midagi maksma?

Säästukaart Pluss kaardi väljastamine on tasuta, kuid kuna tegu on maksekaardiga, arvestatakse igakuiselt kaardihooldustasu summas 0.95 eurot. Ka siis, kui kaarti maksmiseks ei kasuta.

  • Kuhu saadetakse Säästukaart Pluss kaardi arve?

Säästukaart Pluss kaardi eelmise kuu arve edastame Sinu antud panga e-arvete keskkonda.

Juhul, kui Sa kaarti maksmiseks ei kasuta, saate arve summas 3.80 € iga nelja kuu tagant. Juhul, kui kasutad kaarti maksmiseks ja arve eelmise kuu eest on enam kui 3 eurot, väljastame Sulle arve igakuiselt.

  • Kas saan ka ise kaardile raha kanda?

Jah, ikka! Selleks tee ülekanne Coop Finants AS arvelduskontole:

Coop Pank: EE584204278605960726

Kindlasti lisa tehingule ka viitenumber, mille leiad oma Säästukaart Pluss kaardi kasutamise lepingust. Pangasisene makse laekub kaardile 1 tööpäeva jooksul. Pankadevahelise makse korral võib makse kohale jõuda hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

  • Kuidas saan teada Säästukaart Plussi vaba jäägi?

Kaardi vaba jääki ja tehinguid näed Coop Panga internetipankas cooppank.ee või saada SMS-sõnum sisuga SALDO numbrile 13014. Sõnum tuleb saata Säästukaart Pluss kaardi lepingu omaniku kontakttelefonilt ja maksab 0.20 €.

  • Olen unustanud Säästukaart Pluss kaardi PIN-koodi, mida teha?

PIN-koodi saad muuta Coop Panga internetipanka cooppank.ee sisse logides- valikus Minu pank, Kaardid. Kui Sul puudub interneti kasutamise võimalus, siis palun külasta lähimat Coop Panga kontorit või helista klienditoe numbril 669 0966 (E-R  8:30 – 19.00) ja saadame Sulle uue PIN-koodi SMS-ga. Kaardi PIN-koodi saame telefoni teel muuta kui saad end tuvastada smart-ID või mobiil-IDga.

  • Kuidas lõpetada Säästukaart Pluss kaardi leping?

Lepingu lõpetamiseks esita vabas vormis avaldus emaili aadressile klienditugi@cooppank.ee või tee avaldus lähimas Coop Panga kontoris.

  • Kas Säästukaart Pluss lisakaardi omanik näeb kliendiportaalis kaardi vaba jääki?

Ei, infot lepingu kohta näeb vaid põhikaardi omanik. Samuti saab muudatusi lepingusse teha vaid põhikaardi omanik.