Eesti toidu kuu

Eesti toidu kuu suurendas Coopis kodumaise kauba müüki veelgi

02.10.2020 Компания

Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük 1,5 korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt joonistus välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on selgelt suurem, kui selle päritolu esile tõsta. „Coop müüb juba täna Eestis kõige rohkem kodumaist toidukaupa, kuid soovime, et see osakaal oleks veelgi suurem,“ ütles Ivask.

Eesti toidu kuu raames valis Coop septembriks võimalikult palju Eesti tootjate ning kohalikust toorainest toodetud kaupu ning need märgistati Coopi kauplustes ja kliendilehes „Ma armastan Eesti toitu“ siltidega. „Sisuliselt tähendab see kampaania, et aitame oma klientidel teha teadlikumaid valikuid,“ lisas Ivask. 

Iga aasta septembris toimuv Eesti toidu kuu, mis tänavu kannab Eesti toidu sügise nime, on algatatud Maaeluministeeriumi poolt ning on osa müügiedenduskavast "Eesti toit 2015–2020", mille alla kuulub Eesti toidu kuu, Eesti toidutee, aasta toidupiirkonna valimine ja avatud toidutööstuste nädal.