Vajad mõnes Säästukaardi, Säästukaart Plussi või e-poe teenuseid puudutavas küsimuses abi? Tõenäoliselt on sarnase murega leidnud tee siia leheküljele peale Sinu veel mitmeid inimesi. Sellepärast oleme erinevate teemavaldkondade lõikes kokku kogunud vastused erisugustele korduma kippuvatele küsimustele. 

Kui Sa siit oma küsimusele ikkagi vastust ei leia, võta julgelt ühendust meie klienditeenindajatega, kes Sind meeleldi aitavad. 

KKK

Ava kõik
  • Mida teha, kui minu Säästukaart aegub?

Uue tähtajatu Säästukaardi saad lähimast Coop Eesti kauplusest kuu aja jooksul tasuta.

  • Millised eelised annab mulle Säästukaart?

Säästukaardiga võid aastas kokku hoida kuni kahe kuu ostukorvi summa, sest see tagab sooduspakkumised enam kui 300 poes üle Eesti, võimaldades samal ajal koguda boonuspunkte, millega hiljem ostude eest tasuda. Lisaks saad oma sünnipäeval ning 5 päeva enne ja pärast seda peolauatooted 10% soodsamalt. 

  • Kust ma Säästukaardi saan?

Säästukaardi saamiseks pöördu Coop Eesti kauplusesse või telli see endale e-poest

  • Kuidas liituda kliendiprogrammiga ja siduda Säästukaart enda kliendikontoga?

Kliendiprogrammiga liitumiseks täida vastav taotlus Coop Eesti kaupluses või liitu kliendiportaalis.

  • Kuidas ma oma pereliikmed kliendiprogrammi lisan?

Kliendid saavad soovi korral moodustada grupi ehk perekonna, mis võimaldab selle liikmetel ühiselt boonuspunkte koguda.

Perekonda saab liita kuni kaks täiskasvanut ning piiramatu arvu alaealisi lapsi. Perekonna saab luua Coopi kliendiportaalis täisealine klient ise, saates teisele kliendile Coopi kliendiportaalis sellekohase kutse või esitades kõigi grupiliikmete poolt allkirjastatud taotluse Coop Eesti kaupluses. Nõusoleku andmisel liidetakse kutse saanud klient perekonnaga alates nõusoleku andmisele järgnevast kalendrikuus.

Perekonna loojal on perekonna haldamise õigused (sh gruppi liikmete lisamise ja kustutamise õigus). Kõigi perekonda kuuluvate klientide poolt perekonda kuulumise perioodil kogutavad boonuspunktid kantakse perekonna looja kliendikontole, kust perekonna looja saab neid soovi korral kanda teiste klientide kontodele.

  • Mitmesse perekonda saan korraga kuuluda?

Korraga saad kuuluda vaid ühte perekonda.

  • Mida pean tegema, kui minu kontaktandmed muutuvad?

Kui kontaktandmed on muutunud, tuleb need esimesel võimalusel ära uuendada. Seda saad teha meie kliendiportaalis, saates kirja aadressile klienditugi@coop.ee või helistades numbril 661 3014.

  • Kas peaksin iga kord ostu sooritades kassapidajale Säästukaardi esitama?

Jah! Soodustuse saamiseks ja boonuste kogumiseks tuleb Säästukaart registreerida kassaterminalis või e-poes enne ostude eest tasumist. Tagantjärele ostusummat kliendiprogrammi arvestusse ei kanta.

  • Mida teha, kui minu kaart ei toimi?

Palun helista meie klienditoele numbril 661 3014. Meie klienditeenindaja selgitab välja põhjuse ja pakub välja lahenduse. Tegu võib olla magnetriba kahjustusest tingitud veaga, kaardi aegumisega, aktiveerimata jäämisega või olla seotud sellega, et Säästukaart Plussi kolme kuu otsekorraldusnõue on jäänud laekumata.

  • Mida teha, kui kaart on kadunud või varastatud?

Kui avastad, et kaart on kadunud või varastatud, anna sellest esimesel võimalusel teada meie klienditoele numbril 661 3014. Kui oleme selle leidnud, saadame Sulle teavituse telefoni või e-maili teel. Kui kuu aja jooksul kaardile järgi ei tulda, kaart blokeeritakse ja hävitatakse.

  • Leidsin võõra Säästukaardi. Mida teha?

Anna sellest esimesel võimalusel teada meie klienditoele numbril 661 3014 või vii see lähimasse Coop Eesti kauplusesse.

  • Kui kaua Säästukaart kehtib?

Alates 01.01.2018 väljastatud Säästukaart kehtib tähtajatult. Enne antud tähtaega väljastatud Säästukaart kehtib kaardil märgitud tähtaja lõpuni ning vahetatakse Coop Eesti kauplustes välja tasuta. 

  • Mis juhtub, kui ma Säästukaarti ei kasuta?

Säästukaardid, mis ei ole olnud kasutuses (Säästukaardiga ei ole registreeritud ühtki ostu Coop Eesti kauplustes) üks (1) aasta või rohkem, võidakse lugeda kehtetuks.

  • Kus Säästukaart peale Coop Eesti kaupluste veel kehtib?

Säästukaart kehtib Alexela keti tanklates, Tallinna Optika kauplustes, Salva Kindlustuse kontorites, OÜ Autosõit koolitustele registreerimisel, Fixus Mustamäe kauplustes Tallinnas, Tartus ja Jõhvis ning Tallinna ja Jõhvi autoremondi töökodades. Vaata partnerite pakkumisi siin.

  • Mida teha, kui Säästukaart Pluss on kadunud või varastatud?

Kaardi kadumise või varguse korral võta esimesel võimalusel ühendust klienditoega numbril 669 0966. Leitud Säästukaart Plussist teavitatame Sind telefoni või e-maili teel.

  • Mida pean silmas pidama Säästukaart Pluss erihinnaga toodete ostmisel?

Säästukaart Pluss erihinnad kehtivad tingimusel, et ostu eest tasutakse Säästukaart Pluss kaardiga. Säästukaart Pluss kaardi erihind kehtib ka juhul kui arve summast tasutakse minimaalselt 0,01 eurot Säästukaart Pluss kaardiga ja ülejäänud ost tasutakse boonuspunktide, taaratšeki või kinkekaardi arvelt.

  • Milline soodustus rakendub, kui ma Säästukaart Pluss kaardiga ei maksa?

Kui registreerid Säästukaart Plussi kassas, kuid ei tasu sellega, rakendub ostudele automaatselt Säästukaardi hind. Säästukaart Pluss erihinna saamiseks tuleb ostude eest tasuda Säästukaart Pluss kaardiga.

  • Kus ja kuidas saab tellida endale Säästukaart Pluss kaarti?

Esita taotlus Coop Eesti kaupluseskliendiportaalis või võta meie klienditoega ühendust numbril 669 0966.

  • Kuidas ma kaardi kätte saan?

Saadame Säästukaart Plussi Sulle sobivasse teeninduspunkti. Kui soovid Säästukaart Plussi kätte saada kohaselt, uuri võimalusi siit.

  • Kas ma pean kaardi eest midagi maksma?

Säästukaart Pluss kaardi väljastamine on tasuta, kuid kuna tegu on maksekaardiga, arvestatakse igakuiselt kaardihooldustasu summas 0.95 eurot. Ka siis, kui kaarti maksmiseks ei kasuta.

  • Kuhu saadetakse Säästukaart Pluss kaardi arve?

Säästukaart Pluss kaardi eelmise kuu arve edastame Sinu antud panga e-arvete keskkonda.

Juhul, kui Sa kaarti maksmiseks ei kasuta, saate arve summas 3.80 € iga nelja kuu tagant. Juhul, kui kasutad kaarti maksmiseks ja arve eelmise kuu eest on enam kui 3 eurot, väljastame Sulle arve igakuiselt.

  • Kas saan ka ise kaardile raha kanda?

Jah, ikka! Selleks tee ülekanne Coop Finants AS arvelduskontole:

Coop Pank: EE584204278605960726
Swedbank: EE712200221053340334
SEB: EE191010220201089221

Kindlasti lisa tehingule ka viitenumber, mille leiad oma Säästukaart Pluss kaardi kasutamise lepingust. Pangasisene makse laekub kaardile 1 tööpäeva jooksul. Pankadevahelise makse korral võib makse kohale jõuda hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

  • Olen unustanud Säästukaart Pluss kaardi PIN-koodi, mida teha?

Logides sisse kliendiportaali saad valikus "Halda Säästukaart Pluss" ise koheselt PIN-koodi ära muuta. Kui Sul puudub interneti kasutamise võimalus, siis saad uue PIN-koodi tellida posti teel lähimasse Coop Eesti kauplusesse. Selleks helista klienditoele numbril 669 0966.

  • Kuidas lõpetada Säästukaart Pluss kaardi leping?

Lepingu lõpetamiseks esita vabas vormis avaldus e-maili aadressile klienditugi@cooppank.ee või vii avaldus paberkandjal lähimasse Coop Eesti kauplusesse. 

  • Kas Säästukaart Pluss lisakaardi omanik näeb kliendiportaalis kaardi vaba jääki?

Ei, infot lepingu kohta näeb vaid põhikaardi omanik. Samuti saab muudatusi lepingusse teha vaid põhikaardi omanik.

  • Kuidas vormistada tellimus?

1.    Logi sisse ja seo kehtiv Säästukaart oma kontoga või esita tellimus külalisena.
2.    Leia soovitud tooted ning lisa need valitud koguses ostukorvi.
3.    Kontrolli üle ostukorvi sisu ja vali endale sobiv kättetoimetamisviis, kuupäev ning ajavahemik.
4.    Soorita makse Säästukaart Plussiga või internetipangas.

  • Kuidas kaup kätte saada?

Kui tellisid kauba kulleriga koju, ole märgitud kuupäeval ja kellaajal kodus, vasta kulleri kõnele ning võta kaup vastu.

Kui tellisid kauba toidukappi, astu märgitud ajavahemikus toidukapi juurest läbi, sisesta ekraanile sõnumiga tulnud PIN-kood ning ava ekraanil näidatud uks. Kuna tegu on spetsiaalsete jahutus- ja külmaseadmetega varustatud toidukappidega, mis ei täidaks avatuna oma funktsiooni, siis kapp iseseisvalt (nagu pakiautomaadid) ei avane. Kui oled kauba kätte saanud, märgi ekraanil „Valmis“.

  • Kas mul peab olema konto, et eCoopist osta?

Meie e-poest tellimiseks ei pea olema registreeritud kasutaja, ent konto omanikele pakub eCoop erinevaid lisavõimalusi:

- kui seod oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi e-poe kontoga, saad soodsaima hinna ning teenid boonuspunkte ka e-poe ostudelt;
- oled esimeste seas, kes kuuleb uutest sooduspakkumistest;
- saad ülevaate tellimuste ajaloost;
- saad koostada ja salvestada ostunimekirjasid;
- saad määrata Sinu jaoks olulisi teavitusi ja keele-eelistust.

Loo konto mõne hiireklikiga!

  • Mis on ostunimekirjad?

eCoopi kasutajana saad endale koostada personaalse ostunimekirja, mida näed ja saad muuta iga kord e-poe keskkonda sisse logides. Samuti saad seda mugavalt jagada sõprade või pereliikmetega, kes saavad seal samuti soovi korral muudatusi teha. Ostunimekirju võid koostada piiramatult.

  • Kas ma saan toidukappi tellida mistahes toote?

Toidukappi tooteid tellides võib juhtuda, et mõni toode ei mahu sinna oma mõõtude või tellitud koguste tõttu. Sellisel juhul tuleb eCoopis juba enne tellimuse vormistamist teade, et soovitud toodet ei ole toidukappi võimalik tellida. 

  • Miks ei ole mul võimalik kaalu ise sisestada?

Kõikidele kaalutoodetele on määratud kaalutoodete sammud sõltuvalt tootest ja komplekteerimise võimalikkusest. Kaalutoodete sammuks on ühe toote keskmine kaal (v.a puu- ja juurviljad). Kui toode kaalub vähem kui Sa tellisid, tagastame hinnavahe. Kui toode kaalub rohkem kui Sa tellisid, ei pea Sa juurde maksma.

  • Kuidas ma kauba eest tasun?

eCoopis avaneb pärast tellimuse vormistamist valik, kas soovid tehtud tellimuse eest tasuda Säästukaart Plussiga või pangakaardiga pangalingi kaudu. Oste saavad teha nii Coop Panga, LHV, Swedbanki, SEB kui ka Luminori kliendid.

Maksmine toimub turvalises maksekeskkonnas väljaspool eCoopi keskkonda.

  • Kas e-poes kuvatavad hinnad sisaldavad käibemaksu?

Kõik eCoopis kuvatavad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

  • Kui palju kauba koju või toidukappi tellimine maksab?

Tellides kauba koju või toidukappi lisandub ostusummale 5 € suurune transporditasu. Kui tellid tooteid enam kui 25 € väärtuses, transporditasu ei lisandu. 

Praegu pakume transporti Tallinnas ja selle lähiümbruses ning Pärnus ja selle lähiümbruses. Kontrolli, kas Sinu aadress asub meie tarnepiirkonnas siit ning leia omale mugavaima asukohaga toidukapp siit. 

  • Kas ma teenin ka eCoopis oste tehes boonuspunkte?

Jah! Selleks pead oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi oma kontoga siduma. Seda saad teha klikkides valikule „Lisa Säästukaart“.

  • Mis saab siis, kui minu tellitud toode on laost otsas?

Juhul kui tellitud toode on laost otsas, püüame selle asendada analoogse tootega. 

Kui peame tellitud toote asendama, proovib meie e-poe töötaja Sinuga telefoni teel ühendust võtta ning kokku leppida selles, kas ja mille vastu toote asendatakse. Juhul kui e-poe töötaja Sinuga ühendust ei saa, asendab ta toote võimalikul parimal viisil ise. Sellele vaatamata on asendustootest Sul alati võimalus kauba kättesaamisel loobuda.

Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda või asendada, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tehti makse.

  • Millise säilivusajaga tooted mulle komplekteeritakse?

Meie komplekteerija valib Sinu ostukotti alati tooted, mis on kõige värskemad ja kõige pikema säilivusajaga.

  • Kuidas tagatakse transpordi käigus toodete värskus ja säilimine?

Toodete transportimiseks kasutame külmikutega, sh sügavkülmikutega, varustatud kaubikuid. Selleks, et toidukaubad toidukapis oma omanikku oodates kenasti säiliks, on ka nemad varustatud spetsiaalsete jahutus- ja külmutusseadmetega. 

  • Kuidas on tooted pakendatud?

Meie komplekteerija pakendab muudest toodetest eraldi nii puuviljad, juurviljad kui ka kodukeemia. 

  • Kas kaup tuuakse vajadusel ka viiendale korrusele?

Jah, kuller toob Sinu kauba koduukseni olenemata sellest, mis korrusel Sa elad.

  • Kas vajadusel võib minu tellimuse vastu võtta ka keegi teine?

Jah, vajadusel võib Sinu tellimuse võtta vastu või sellele järele minna keegi teine. 

Sellisel juhul tuleb kullerile esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, juhiluba või pass) või tellimuse number. Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja/või tubakatooteid, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata.

Toidukappi tehtud tellimusele saab järele minna see, kellel on olemas tellija numbrile saadetud PIN-kood, mis toidukapi uksed avab.

  • Millal ma tellitud kauba kätte saan?

Tellimuse vormistamisel saad valida endale sobiva kuupäeva ja ajavahemiku, mil selle kätte saad. Enne tellimusega jätkamist veendu märgitud aja sobivuses, sest pärast kokkulepitud järeletulemisaja möödumist toidukapid tühjendatakse ja siis enam kaupa kätte ei saa. Kui tellid kaubad kulleriga, aitab ajast kinnipidamine aga kulleril oma tööd planeerida. 

  • Kas ma saan eCoopist tellides ka arve?

Tellimus antakse Sulle üle saatelehega. Pärast kauba üleandmist saadame Sulle e-posti teel lõpliku arve. Kõiki arveid ja tellimusi on Sul konto omanikuna võimalik vaadata ja alla laadida ka kontohalduse vaates tellimuste alt.

  • Kas ma saan oma tellimust muuta, kui tellimus on juba esitatud?

Selleks, et niisugust olukorda vältida, kontrolli alati oma tellimus enne kinnitamist üle. Muudatuste tegemiseks võta aga esimesel võimalusel ühendust meie klienditoega aadressil epood@coop.ee või helista numbril +372 661 3014.

  • Avastasin üleantud tellimuse hulgast toote, mida ma ei olnud tellinud või mis oli defektiga või riknenud. Mida ma tegema pean?

Kui tellisid toidukaubad kulleriga koju, vaata kohe kõik tooted hoolikalt üle. Kui leiad toote, mida Sa ei tellinud, mis on defektiga või katkises pakendis, saad selle kohe kullerile tagastada. Kui avastad tootel puuduse pärast seda, kui kuller on lahkunud, tuleb sellest teavitada eCoopi kliendituge aadressil epood@coop.ee või numbril +372 661 3014.

Kui tellisid kaubad toidukappi ja leiad oma kauba hulgast toote, mida Sa ei tellinud, mis on defektiga või katkises pakendis, tuleb sellest teavitada eCoopi kliendituge aadressil epood@coop.ee või numbril +372 661 3014. 

  • Kuidas tooteid tagastada?

Ebasobiva toote saad tagastada ehk tehtud lepingust taganeda täites toodete vastuvõtmisel saadud saatelehel ära toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse. Viimase leiad eCoopi kodulehelt või Laagri, Lasnamäe, Pärnu Maksimarketi infoletist.

Ebasobiva toote saad kohe tagastada ka kullerile kauba kättesaamisel või 14 päeva jooksul Laagri (Pärnu mnt 558a, Saue vald), Lasnamäe (J. Smuuli tee 43, Tallinn), Pärnu Maksimarketi (Haapsalu mnt. 43, Papsaare, Audru vald) infoletti pöördudes.
Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, st originaalpakendis. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (st märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted ning perioodikaväljaanded (ajalehed, ajakirjad jne).

  • Unustasin oma konto salasõna. Mida teha?

Mine “Logi Sisse” lehele ja kliki valikule "Unustasid salasõna?“. Sisesta lahtrisse oma e-maili aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt eCoopi kasutajakonto registreerisid. Seejärel kliki valikule "Saada". Pärast seda toimingut leiad oma e-maililt uue salasõna.

  • Kuidas saan oma salasõna muuta?

Logi sisse eCoopi keskkonda ja vajuta nuppu "Sinu seaded". Kontovaates klõpsa nupule „Muuda salasõna“.

Kirjuta meile

Mida täpsemalt probleemi ära kirjeldad, seda täpsema vastuse saab meie klienditeenindaja Sulle anda. 

Nimi