Oleme loonud Coopi rikkumisest teavitamise sisekanali, et avastada potentsiaalsed õigusrikkumised võimalikult varakult ning lahendada need kiiresti ja efektiivselt. Rikkumiseks loetakse Coopi, meie töötajate või meiega seotud muu isiku tegevust või tegevusetust, mis on ebaseaduslik või vastuolus seaduse eesmärgiga. Rikkumine võib puudutada mistahes valdkonda, näiteks riigihankeid, konkurentsiõigust, korruptsiooni, raamatupidamis-, finants- ja maksuõigust, keskkonnakaitse nõudeid jmt. Rikkumisest teavitamise kanal ei ole siiski mõeldud tarbija- ja töövaidluste lahendamiseks.
Teavitamise kanal on mõeldud kõigile meie praegustele ja endistele töötajatele, juhtkondade liikmetele ning kõigile teistele meile teenuseid osutavatele isikutele (näiteks praktikandid, ajutised töötajad), samuti meie äripartneritele. Rikkumisest teavitaja peab tegutsema kantuna heast usust ja uskuma siiralt ja põhjendatult, et esitatud teave ja selles sisalduvad väited on tõesed. Keelatud on teadvalt ebaõige rikkumisteate esitamine.
Teavitajad saavad veebipõhist teavitamise kanalit kasutades jääda anonüümseks. Teavitaja poolt veebivormile jäetav mailiaadress on vajalik kanali kaudu tagasiside andmiseks, kuid teavituse saaja/menetleja seda ei näe. Iga teavitus on konfidentsiaalne ja ei kahjusta mingil moel teavitavat osapoolt.
Kui olete teadlik meiega seotud rikkumisest, siis teavitage meid sellest alltoodud lingil avaneva veebivormi kaudu, valides eelnevalt loetelust ettevõte, kellega seonduvalt soovite rikkumise teate esitada.
- Coop Eesti Keskühistu
- Abja Tarbijate Ühistu
- Antsla Tarbijate Ühistu
- Elva Tarbijate Ühistu
- Haapsalu Tarbijate Ühistu
- Harju Tarbijate Ühistu
- Hiiumaa Tarbijate Ühistu
- Järva Tarbijate Ühistu
- Jõgeva Majandusühistu
- Kilingi-Nõmme Majandusühistu
- Lihula Tarbijate Ühistu
- Coop Põlva Tarbijate Ühistu
- Rapla Tarbijate Ühistu
- Saaremaa Tarbijate Ühistu
- Tartu Tarbijate Kooperatiiv
- Tõrva Tarbijate Ühistu
- Viljandi Tarbijate Ühistu
- Vändra Tarbijate Ühistu
- Võru Tarbijate Ühistu