Kasuta Coopi äppi poes skaneerimiseks

Coop äppi saad kasutada digitaalse kliendikaardina, poes ostupuldina ning maksta äpis panga kui ka Apple Pay ja Google Pay kaudu.

Coop Eesti äpi saab nutitelefoni allalaadida Apple telefonile äpipoest AppStore ja Android telefonile äpipoest Google Play.

Coop Eesti äppi saab kasutada kõikides Coopi kauplustes kliendikaardi esitamiseks ja ostupultidega kauplustes ostupuldina. Lisaks näeb äpis enda ostuajalugu ja e-tšekke, saab äpi makseks lisada maksevahenditesse pangakaardi, seadistada turvalisuse jaoks PIN-koodi või biomeetria (sõrmejälje või näotuvastus), vaadata kaupluste kontakte ja lahtiolekuaegu ning anda ostukogemusele ja äpile tagasisidet.

Coop Eesti äppi saab sisselogida Smart ID ja Mobiil-ID-ga. Esmakordsel äpi kasutamisel luuakse kõikidele klientidele digitaalne kliendikaart, mis registeeritakse ostutehinguga äpi kasutamisel kliendikaardi esitamiseks või ostupuldina.

Coop Eesti äpiga saab kliendikaarti esitada kaupluste iseteeninduskassades ja tavakassades (sh infolett) ning vabastada puldiriiulilt ostupulti. Kliendikaardi esitamiseks tuleb skaneerida iseteeninduskassa, puldiriiuli ekraanilt või tavakassa kleebiselt QR-kood.

Coop Eesti äppi saab kasutada ostupultidega kauplustes ostupuldina sknaneerides tooted äpiga ja suundudes maksma nutikassasse. Maksmiseks tuleb skaneerida nutikassa ekraanilt QR-kood, valida äpist makseviis ja teostada makse äpis või nutikassas.

Äpiga skaneeritud toodete eest saab maksta äpis pangakaardi, Apple või Google Pay’ga või valida makseviisiks nutikassa, kus saab kasutada kõiki nutikassa makseviise (Säästukaart Pluss, boonusraha, kinkekaart, taaratšekk, pangakaart või sularaha).

Äpis pangakaardiga makseks tuleb lisada pangakaart maksevahenditesse ning pangakaardile peavad pangas olema lubatud internetimaksed.

Kõik ühes äpis

Kasuta äppi ostupuldina

Digitaalne kliendikaart

Maksa äpis

Ostuajalugu ja e-tšekid

Korduma kippuvad küsimused

Ava kõik

 

  • Kuidas saan Coop Eesti äpi oma telefoni allalaadida?

Coop Eesti äpi saab allalaadida Apple telefonis App Store ja Android telefonis Google Play rakendusest.

  • Kuidas saan Coop Eesti äppi sisselogida?

Coop Eesti äppi saavad kasutada kõik Coopi kliendid. Coop Eesti äpi kasutamiseks peab telefonis olema aktiveeritud mobiilne andmesideteenus. Coop Eesti äpi esmakordsel allalaadimisel tuleb end autentida Smart-ID või Mobiil-ID-ga. 

  • Miks pean andma telefonis nõusoleku GPS positsioneerimiseks?

Coop Eesti äpis GPS asukoha lubamise nõusolekut vajame, et saaksime telefoni kasutamiseks ostupuldina tuvastada lähima kaupluse ja soovi korral juhatada kauplusesse teed.

Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba on olemas, siis tuvastakse asukoht automaatselt ja kuvatakse välja, kas lähimas kaupluses on mobiiliga ostlemine võimalik. Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba pole antud, siis peab iga kord Coop Eesti äpis ostupuldi funktsiooni kasutamiseks valima kaupluse käsitsi ning näeb kaupluse nimekirjast, mis kauplustes on mobiiliga ostlemine võimalik.

  • Miks pean andma telefonis ligipääsu kaamerale?

Coop Eesti äpis kaamera nõusoleku luba vajame, et saaksid telefoni kasutada toodete ja QR-koodi skaneerimiseks.

Kui Coop Eesti äpil telefonis kaamera ligipääsu luba pole, siis ei saa ostupuldina toodete ega QR-koodi skaneerimise funktsioone kasutada.

  • Millistes telefonides saan Coop Eesti äppi kasutada?

Coop Eesti äppi on võimalik kasutada Apple ja Androidi telefonis.

Apple IOS versioon alates 14 või uuem. Apple telefonis leiab versiooni menüüs Settings > General > About > IOS Version.

Androidi versioon alates 7 või uuem. Android telefonis leiab versiooni menüüs Settings > About phone > Software > Android version.

  • Millistes kauplustes saan Coop Eesti äppi kasutada?

Coop Eesti äppi saab kasutada kõikides Coopi kauplustes digitaalse kliendikaardi registeerimiseks skaneerides QR-koodi iseteeninduskassa ekraanil või tavalise kassa kleebiselt. Kasuta selleks äpi avalehel funktsiooni “Kasuta kliendikaarti”.

Coop Eesti äppi saab kasutada ostupuldina ainult ostupultidega Nutikassa kauplustes. Coop Eesti äpi menüüs “Kauplused” näeb kaupluste nimekirjas, mis kaupluses on mobiiliga ostlemine võimalik.

  • Mis juhtub, kui internetiühendus katkeb?

Coop Eesti äpi kasutamiseks peab telefonis olema aktiveeritud mobiilne andmesideteenus. Kui kaupluses ostlemise ajal internetiühendus katkeb, siis liigu kaupluse väljapääsule lähemale, seal võib olla parem levi.

  • Mis juhtub, kui telefoni aku saab tühjaks?

Kui kapluses ostlemise ajal telefoni aku tühjaks saab, siis saab kasutada tavalist kassat või iseteeninduskassat ning registeerida plastikust kliendikaart.

  • Mida teha, kui telefonis on SIM-kaart vahetatud?

Coop Eesti äpi kasutamist saab peale SIM-kaardi vahetamist samamoodi jätkata.

  • Mida teha, kui telefoni number on vahetatud?

Coop Eesti äpi kasutamist saab peale telefoninumbri vahetamist samamoodi jätkata.

  • Mida teha, kui telefon on kadunud?

Palume viivitamatult pöörduda Coopi klienditoe poole tel 661 3014 või klienditugi@coop.ee, sulgeme digitaalse kliendikaardi, et seda ei saaks enam kasutada.

 

  • Kuidas saan ennast Coop Eesti äpis kliendiks registeerida?

Coop Eesti äpis saab kliendiks registeerida sisestades enda andmed ja liitudes kliendiprogrammiga. Kliendiks registreerimisel luuakse Coop Eesti äpis kliendile automaatselt digitaalne kliendikaart, mida saab kasutada kõikides Coopi kauplustes.

  • Millise Coopi kliendikaardiga saan Coop Eesti äppi kasutada?

Coop Eesti äppi saavad kasutada kõik Coopi kliendid olenemata kliendikaardi tüübist (Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop Panga deebet- või krediitkaart, digitaalne kliendikaart).

Kui kliendikaart (Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop Panga deebet- või krediitkaart) on juba olemas, siis esmakordsel Coop Eesti äpi kasutamisel luuakse igale kliendile automaatselt digitaalne kliendikaart, mida saab kasutada kõikides Coopi kauplustes.

  • Kuidas saan ostuga kliendikaardi registeerida?

Coop Eesti äpiga saab digitaalselt kliendikaarti registeerida kasutades äpi avalehe funktsiooni “Kasuta kliendikaarti” skaneerides QR-koodi iseteeninduskassa ekraanil, tavalise liinikassa juures asuvalt kleebiselt või ostupuldi vabastamise ekraanilt. Samuti registeeritakse digitaalne kliendikaart kasutades Coop Eesti äppi ostupuldina.

  • Kas ma kogun boonuspunkte Coop Eesti äpiga kliendikaardi registeerimisel või ostupuldina kasutamisel?

Jah, kõik Coop Eesti äpiga registeeritud ostutehingud koguvad boonuspunkte.

  • Kus ma saan Coop Eesti äpis vaadata boonusraha saldot?

Boonusraha saldot näeb Coop Eesti äpi avalehel.

  • Kuidas ma saan boonusraha kasutada?

Boonusraha saad kasutada kui valid Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Boonusraha” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas.

  • Kas ma saan osaleda Coop Lotos, kui Coop Eesti äppi kasutan?

Jah, kõik Coop Eesti äpiga registeeritud ostud koguvad boonuspunkte. Coopi kliendikaardi omanikuna saad valida, kas koguda oma ostudelt lotopileteid või boonusraha. Vastava valiku saad mugavalt teha kliendiportaalis või Coopi kaupluse kassas. Vaata Coop Loto tingimusi siin.

  • Kus ma saan Coop Eesti äpis vaadata kogutud lotopileteid?

Lotopiletite arvu näb Coop Eesti äpi avalehel.

 

  • Kuidas saan Coop Eesti äppi ostupuldina kasutada?

Coop Eesti äppi saab kasutada ostupuldina kasutades äpi avalehe funkstiooni “Alusta toote skaneerimist”. Esmakordsel kasutamisel küsitakse kasutajalt telefonis GPS asukoha lubamist kaupluse asukoha tuvastamiseks ning toodete ja QR-koodi skaneerimiseks kaamera ligipääsu lubamist.

Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba pole antud, siis peab iga kord ostupuldi funktsiooni kasutamiseks valima kaupluse käsitsi.

Kui telefonis Coop Eesti äpile kaamera ligipääsu luba pole, siis ei saa ostupuldina toodete ega QR-koodi skaneerimise funktsioone kasutada.

  • Millistes kauplustes saan Coop Eesti äppi ostupuldina kasutada?

Coop Eesti äppi saab kasutada ostupuldina ainult ostupultidega kauplustes. Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba on olemas, siis tuvastakse asukoht automaatselt ja kuvatakse välja, kas lähimas kaupluses on mobiiliga ostlemine võimalik. Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba pole antud, siis peab iga kord Coop Eesti äpis ostupuldi funktsiooni kasutamiseks valima kaupluse käsitsi ning näeb kaupluse nimekirjast, mis kauplustes on mobiiliga ostlemine võimalik.

  • Kuidas saan kaupluse valida?

Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba on olemas, siis tuvastakse asukoht automaatselt ja kuvatakse välja, kas lähimas kaupluses on mobiiliga ostlemine võimalik. Kui telefonis Coop Eesti äpile GPS asukoha luba pole antud, siis peab iga kord Coop Eesti äpis ostupuldi funktsiooni kasutamiseks valima kaupluse käsitsi ning näeb kaupluse nimekirjast, mis kauplustes on mobiiliga ostlemine võimalik. Käsitsi saab kaupluse valida kasutades äpi avalehe funkstiooni “Alusta toote skaneerimist” ja järgides äpi juhiseid.

  • Kuidas saan tooteid ostukorvi lisada?

Coop Eesti äpis ostukorvi toodete lisamiseks skaneeri toote pakendilt triipkood.

  • Kuidas saan toote kogust muuta?

Coop Eesti äpis ostukorvi vaates saab tükitoote kogust muuta vajutades + või - märki. Kaalutoote kogust saab muuta üksnes skaneerides triipkoodi. Kui soovid kogust suurendada või vähendada, siis eemalda toode esmalt ostukorvist ja skaneeri uus triipkood.

  • Kuidas saan toote ostukorvist eemaldada?

Coop Eesti äpis ostukorvi vaates saab toote eemaldada swipe’ides ekraanil paremale või vasakule ja seejärel vajutades toote rea juures prügikasti ikoonile või vähendades kogust 0-ni.

  • Kuidas saan kogu ostukorvi kustutada?

Coop Eesti äpi kogu ostukorvi saab kustutada vajutades ostukorvi vaates prügikasti ikoonile.

  • Kas Coop Eesti äpi kasutamisel toimub ostukontroll?

Jah, Coop Eesti äpi kasutamisel ostupuldina toodete skaneerimiseks rakendatakse ostukontrolli.

  • Mida teha, kui Coop Eesti äpp ei loe skaneerimisel tootel olevat triipkoodi?

Leia teine sama toode ja proovi seda skaneerida. Kui ikka ei õnnestu, pöördu abi saamiseks kaupluse klienditeenindaja poole.

  • Mida teha, kui Coop Eesti äpp ütleb skaneerimisel, et tegemist on tundmatu tootega?

Palun pöördu abi saamiseks kaupluse klienditeenindaja poole.

  • Mida teha, kui Coop Eesti äpi hind erineb kaupluse etiketi hinnast?

Palun pöördu abi saamiseks kaupluse klienditeenindaja poole.

 

  • Millised makseviisid on Coop Eesti äpis?

Coop Eesti äpis saab teha makseid kehtiva pangakaardi, Apple Pay’iga või Google Pay’iga või liikuda maksmiseks Nutikassasse.

  • Kuidas saan kaupluses telefoniga skaneeritud toodete eest Coop Eesti äpiga maksta?

Coop Eesti äpiga toodete skaneerimise järgselt vajuta ekraanil “Maksa”, skaneeri Nutikassa ekraanil QR-koodi ja vali sobiv makseviis.

  • Kuidas saan kaupluses telefoniga skaneeritud toodete eest Nutikassas maksta?

Coop Eesti äpiga toodete skaneerimise järgselt vajuta ekraanil “Maksa”, skaneeri Nutikassa ekraanil QR-koodi ja vali sobiv makseviis “Nutikassa”.

  • Kuidas saan kasutada maksmisel taaratšekki?

Kui oled valinud Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Taaratšekk” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas.

  • Kuidas saan kasutada maksmisel boonusraha?

Kui oled valinud Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Boonusraha” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas.

  • Kuidas saan kasutada maksmisel kinkekaarti?

Kui oled valinud Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Kinkekaart” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas.

  • Kuidas saan maksta Säästukaart Plussiga?

Kui oled valinud Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Maksa Säästukaart Plussiga” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas.

  • Kuidas saan maksta sularahas?

Kui oled valinud Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa”, vali Nutikassa ekraanilt “Maksa sularahas” ja järgi edasisi juhiseid Nutikassas. Sularahas saad maksta ainult iseteeninduskassas, mis sularaha makseviisi võimaldab.

  • Mida teha, kui Coop Eesti äpis makse ei õnnestu?

Coop Eesti äpis pangakaardi ja Apple Pay’iga või Google Pay’iga maksmiseks veendu, et kontol on piisavalt vahendeid, pangakaardil on internetimaksed lubatud, limiidid ei ületa ostukorvi summat. Pangakaardi küsimustega pöördu enda panka.

Nutikassa maksete ebaõnnestumisel pöördu abi saamiseks kaupluse klienditeenindaja poole.

  • Kuidas saan seadistada, et Coop Eesti äpiga toimuks automaatmakse?

Pangakaardile saab seadistada makse teostamise automaatselt (automaatmakse) ilma PIN-koodi, sõrmejälje- või näotuvastust küsimiseta summas kuni 100€.

  • Kuni 100€ - makse kinnitust ei nõuta ja saab teostada automaatmakse.
  • 100-500€ - makse kinnitamine toimub äpi PIN koodi, sõrmejälje- või näotuvastusega.
  • Üle 500€ - makse kinnitamine toimub 3D Secure autentimisega.

 

  • Kuidas lisada Coop Eesti äpis maksmiseks pangakaart?

Coop Eesti äpis saab lisada uue pangakaardi avades seadetes “Maksevahendite haldus”. Pangakaardi andmete sisestamiseks avaneb LHV Panga Everypay turvaline keskkond. Pangakaardi lisamise õnnestumisel kuvatakse äpi ekraanile õnnestumise teade. Kõik lisatud pangakaardid hoiustatakse LHV Panga Everypay turvalises keskkonnas. Coop Eesti ei näe ega saa pangakaardi andmetele ligi.

  • Milliseid pangakaarte saab Coop Eesti äppi lisada?

Coop Eesti äpis saab äpiga maksmiseks lisada kõiki Eestis väljastatud Mastercardi või Visa deebet- või krediitkaarte. Pangakaardil peavad olema aktiveeritud internetimaksed.

  • Mida teha, kui pangakaart on aegunud ja olen saanud uue pangakaardi?

Kui pangakaart on aegunud, siis kuvatakse vastav teade. Uue pangakaardi saab lisada maksevahenditesse.

  • Mida teha, kui pangakaart on kadunud või varastatud?

Kui pangakaart on kadunud või varastatud, siis blokeeri pangakaart kõigepealt oma panga internetipangas või panga äpis. Seejärel kustuta pangakaart Coop Eesti äpis maksevahendite halduses.

  • Kui suure summa eest saan Coop Eesti äpiga makseid teha?

Coop Eesti äpi maksevahenditesse lisatud pangakaardile kehtivad pangas seadistatud summade limiidid.

Pangakaardile saab seadistada makse teostamise automaatselt (automaatmakse) ilma PIN-koodi, sõrmejälje- või näotuvastust küsimiseta summas kuni 100€.

  • Kuni 100€ - makse kinnitust ei nõuta ja saab teostada automaatmakse.
  • 100-500€ - makse kinnitamine toimub Coop äpi PIN koodi, sõrmejälje- või näotuvastusega.
  • Üle 500€ - makse kinnitamine toimub 3D Secure autentimisega.

 

  • Kuidas maksta Apple Pay või Google Pay abil?

Coop Eesti äpis Apple Pay’iga või Google Pay’iga maksmiseks peab makseviis olema telefonis aktiveeritud. Apple Pay või Google Pay kuvatakse ostukorvis makseviisina automaatselt sõltuvalt seadmest.

  • Kuidas lisada Coop Eesti äppi Säästukaart Pluss?

Coop Eesti äppi ei saa lisada makseviisina Säästukaart Plussi.

Coop Eesti äpis saab liikuda maksmiseks Nutikassasse ja kasutada kõiki Nutikassa makseviise sh maksta Säästukaart Plussiga. Säästukaart Plussiga maksmiseks vali Nutikassa ekraanilt “Maksa Säästukaart Plussiga” ja järgi edasisi Nutikassa juhiseid.

  • Kas Coop Eesti äpi maksed on turvalised?

Coop Eesti äpi kasutamine ja maksed on turvalised, kõik tehingud on krüpteeritud ja lisatud pangakaardid hoiustatakse LHV Panga Everypay turvalises keskkonnas. Coop Eesti ei näe ega saa pangakaardi andmetele ligi.

Coop Eesti äpi avamiseks saab seadistada PIN-koodi või biomeetria (sõrmejälje- või näotuvastuse) tuvastuse. Soovitame kasutada lisaks ka telefoni avamisel PIN-koodi või biomeetria tuvastust.

PIN-koodi või biomeetria tuvastuse saab seadistada üle 100€ makse tegemiseks. PIN-koodi või biomeetria tuvastuseta automaatmakse saab seadistada kuni 100€ maksetele pangakaardi seadetes.

 

  • Kust ma näen ostuajalugu ja e-tšekke?

Vali Coop Eesti äpi menüüst “Ostuajalugu” ja vaata e-tšekke. Coop Eesti äpis kuvatakse ostuajalugu ja e-tšekke tagasiulatuvalt kuni 24 kuud. 

  • Kui pikka ostuajalugu ma näen?

Coop Eesti äpis kuvatakse ostuajalugu ja e-tšekke tagasiulatuvalt kuni 24 kuud. 

  • Kuidas ma saan pabertšeki?

Vajadusel saab pabertšeki valides Coop Eesti äpis makseviisi “Nutikassa” ja tehes vastava valiku Nutikaasa ekraanil.

 

  • Kuidas ma saan anda tagasisidet äpi kasutajakogemusele?

Coop Eesti äpis saab anda ka üldist tagasisidet äpi kohta valides menüüst “Anna tagasisidet”. 

  • Mis Coop teeb minu tagasiside infoga?

Kliendi tagasisidet ja hinnanguid kasutame ostu- ja kasutajakogemuse ning teeninduse paremaks muutmiseks.

  • Kuidas saan seadistada Coop Eesti äpis PIN-koodi?

PIN-koodi saab määrata Coop Eesti äpi esmakordsel sisenemisel või valides menüüst “Turvalisus”.

  • Kuidas saan seadistada Coop Eesti äpis biomeetria (näotuvastuse või sõrmejälje tuvastuse)?

Coop Eesti äpi avamiseks saab seadistada PIN-koodi või biomeetria (sõrmejälje- või näotuvastuse) tuvastuse valides menüüst “Turvalisus”. Soovitame kasutada lisaks ka telefoni avamisel PIN-koodi või biomeetria tuvastust.

  • Kuidas saan Coop Eesti äpis keelt muuta?

Keelt saab muuta Coop Eesti äpis saab valides menüüst “Seaded”. Coop Eesti äppi saab kasutada eesti, inglise ja vene keeles. Äpp on vaikimisi eestikeelne.

Laadi Coop äpp alla juba täna

Kõik ühes äpis! Kasuta digitaalset kliendikaarti, ostupuldina, maksa äpis pangakaardi, Apple või Google Pay'ga ning vaata ostuajalugu.