Coopi interaktiivne otsepostikampaania HübriidTV-s osutus edukaks

01.11.2018 Uudised

Sel suvel käivitasime koostöös Leviraga uuendusliku telereklaami-piloodi, mille kaudu jõudsid esmakordselt Eestis otse telekasse otsepostipakkumised. Uuenduslik oli ka piloodi interaktiivsus – kõik, kes pakkumisi vaatasid, võisid teleka puldiga sisestada samale lehele ka oma telefoninumbri ning seeläbi Coopi kinkekaartide iganädalasel väljaloosimisel osaleda.

Tõik, et iga kolmas Coopi otseposti telekast vaadanud inimene kättis kampaanias osalemiseks ka oma telefoninumbri, näitas HübriidTV sisu- ja tootejuhi Andres Tarto sõnul, et inimesed on valmis suuremaks interaktsiooniks kui vaid kanalite vahetamine. Positiivne tulemus andis ettevõttele tõuke ka tulevikus selles vallas innovatiivseid lahendusi katsetada. 

Samuti on innovatsioonile suunatud ja uutele turundusvõimalustele avatud Coop, otsides alati lahendusi ja teid, mis võimaldaks kliente senisest veel paremini teenindada.

HübriidTV vahendusel sai Coopi nädala parimaid pakkumisi jälgida maist septembrini.