Coopi kliendid kogusid 2020. aastal üle 7 miljoni euro boonusraha

27.01.2021 Uudised

Möödunud aastal kogusid Coopi kaupluste 600 000 püsiklienti kokku 7,3 miljoni euro väärtuses boonusraha ning samal perioodil kasutati kauba eest tasumiseks kokku 6,6 miljonit eurot boonusraha.

See, et eelmisel aastal koguti boonust rohkem kui boonusrahaga aasta jooksul tasuti, ei tähenda, et vähem kasutatud summa klientide jaoks kadunud oleks. Coopis kalendriaasta jooksul kogutud boonusraha ei aegu ühel kindlal kuupäeval, vaid iga teenitud boonussumma on kasutatav selle tekkimise hetkest järgmise 12 kuu vältel. Tänu sellele on boonuspunktide kasutamine Coopi klientide hulgas olnud alati väga kõrgel tasemel ning kasutamata jääb vaid mõni protsent kogusummast. Kasutamata jäänud boonusraha suunavad Coopi piirkondlikud ühistud samuti kogukonna hüvanguks, kasutades seda kas heategevuseks või kaupluste arendamiseks.

Coopi boonusraha on võimalik koguda nii Säästukaardi, Säästukaart Plussi kui ka Coop Panga kaardiga, mis toimib Coopi kauplustes samuti kliendikaardina. Kui boonuskonto siduda eCoopiga, arvestatakse boonuste hulka ka e-poes tehtud ostud. Boonussüsteem on üles ehitatud selliselt, et koos kliendiprogrammi soodustustega on võimalik aastas kokku hoida hinnanguliselt kuni kahe kuu ostusumma.

Coop Eesti on suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kaupluste kett Eestis, mis koosneb 19st piirkondlikust tarbijaühistust ja opereerib kokku rohkem kui 330 kauplusega. Ühistulise organisatsioonina ei kuulu Coop ühelegi suurärimehele, vaid 70 000-le klientomanikule ehk piirkondlike tarbijaühistute liikmetele. 1902. aastal Antslast alguse saanud organisatsiooni lõppeesmärk on saadud tulu kasutada selleks, et hoida ja arendada kohalikku elu igas Eestimaa nurgas.