Igas kalendrikuus loositakse ühele Coop Lotos osalevale Coopi kliendile Toyota RAV4 Hybrid
Igas kalendrikuus loositakse ühele Coop Lotos osalevale Coopi kliendile Toyota RAV4 Hybrid

Coopi kliendid kogusid läbi aegade suurima summa boonusraha

12.01.2024 Uudised

2023. aastal kogusid Coopi kliendid üle 10 miljoni euro väärtuses boonusraha ja Coop Loto pileteid, mis on suurim boonuste summa Eesti toidukaupluste ajaloos. Lisaks teenitud boonusrahale loositi Coopi klientide vahel aasta jooksul välja 12 linnamaasturit Toyota RAV4 Hybrid. Ära kasutati pea kõik teenitud boonusraha ning aastase kasutusaja ületas vaid 2 protsenti boonusrahast, mis suunatakse tagasi kohaliku kauplustevõrgu uuendamisse või piirkondlikesse heategevusprojektidesse.

„Coopis kalendriaasta jooksul kogutud boonusraha ei aegu ühel kindlal kuupäeval, vaid iga teenitud boonussumma on kasutatav selle tekkimise hetkest järgmise 12 kuu vältel. Tänu sellele on boonuspunktide kasutamine Coopi klientide hulgas olnud alati väga kõrgel tasemel ning kasutamata jääb vaid mõni protsent kogusummast,“ ütles Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. „Kasutamata jäänud boonusraha suunavad Coopi piirkondlikud ühistud tagasi oma kogukonda, andes selle kas heategevuseks või kohalike kaupluste arendamiseks.“

2022. aasta veebruarist on Coopi klientidel võimalik boonusraha asemel koguda ka Coop Loto pileteid, millega loositakse kõigi klientide vahel iga kuu välja üks linnamaastur Toyota RAV4, hulga kodutehnikat, kinkekaarte jm väiksemaid auhindu. Coop Loto on läbi ajaloo Eesti üks suurim tarbijaloterii, millega saab lähemalt tutvuda www.coop.ee/loto.

Coopi boonuspunkte on võimalik koguda nii Säästukaardi, Säästukaart Plussi kui ka Coop Panga kaardiga, mis toimib Coopi kauplustes samuti kliendikaardina. Boonussüsteem on üles ehitatud selliselt, et koos kliendiprogrammi soodustustega on võimalik aastas kokku hoida hinnanguliselt kuni kahe kuu ostusumma.

Coop Eesti on suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kaupluste kett Eestis, mis koosneb 18st piirkondlikust tarbijaühistust ja opereerib kokku rohkem kui 320 kauplusega, mis on ligi pool kõigist Eesti toidukauplustest. Ühistulise organisatsioonina ei kuulu Coop ühelegi suurärimehele, vaid 70 000-le klientomanikule ehk piirkondlike tarbijaühistute liikmetele. 1902. aastal Antslast alguse saanud organisatsiooni lõppeesmärk on saadud tulu kasutada selleks, et hoida ja arendada kohalikku elu igas Eestimaa nurgas.