Kalev küpsiste kampaania 01.08-31.08

31.07.2020 Tarbijamängud

„Kalevi küpsised toovad õnne“ tarbijamängu reeglid:

KAMPAANIA TINGIMUSED
1.    Alates 01.08.2020 kuni 31.08.2020 (kaasa arvatud) toimub Kalevi vormiküpsiste tarbijamäng (edaspidi kampaania), mis leiab aset kõigis Eesti Vabariigi territooriumil asuvates Coopi kauplustes ja ecoop.ee-s.
2.    Kampaania korraldaja on ORKLA EESTI AS (Registrikood: 11267031; Aadress: Põrguvälja tee 6, Rae vald, Lehmja küla, Harju maakond, 75301), koostöös Coop Eesti Keskühistuga (Registrikood:10093971; Aadress: Suur-Sõjamäe tn 70, Soodevahe küla, Rae vald Harjumaa 75322).
3.    Kampaania info asub veebilehel www.coop.ee.
KAMPAANIA AUHINNAD JA OSALEMISINFO
4.    Kampaania auhindadeks on 20 Coopi kinkekaarti väärtusega 50€. Auhinnafondi koguväärtus on 1000€.
5.    Kampaanias osalevad järgmised Kalevi küpsised:
Kalev klassikaline küpsis 4740012375470
Kalev rosinaküpsis 4740012375524
Kalev sidrunimaitseline küpsis 4740012375548
Kalev šokolaadimaitseline küpsis 4740012375562
Kalev vanillimaitseline küpsis 4740012375487
Kalev apelsinimaitseline küpsis kardemoniga 4740012375586
6.    Kampaanias osalemiseks tuleb osta vähemalt üks kampaanias osalev toode, ning registreerida kassas Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop pangakaart. Kampaanias osalevad kõik kampaaniatoote ostud, mis on sooritatud vahemikus 01.08.2020 kuni 31.08.2020 (kaasa arvatud).
7.    Kui osaleja vastab eespool toodud nõuetele ja tingimustele, saab ta võimaluse osaleda kampaaniaauhindade loosimises.
KAMPAANIA VÕITJATE LOOSIMINE
8.    Võitjad loositakse kõigi kampaanias osalejate vahel välja 04.09.2020.
9.    Võitjatega võetakse ühendust e-posti või telefoni teel, mis on märgitud Säästukaardi või Säästukaart Pluss taotlemise ankeedile. Võitjate nimed avaldatakse veebilehel www.coop.ee hiljemalt 5 tööpäeva jooksul pärast punktis 9 toodud loosimise kuupäeva. Võitjatele saadetakse auhinna kättesaamise kohta infokiri e-postile või telefoninumbrile, misjärel võitja peab korraldajaga ühendust võtma ja täpsustama auhinna kättesaamise detailid.
10.    Auhinna saavad võitjad kätte kuni 01.11.2020 (kaasa arvatud).
MUUD NÕUDED JA TINGIMUSED
11.    Võidetud auhinna kättesaamisega seotud kulutusi ei kompenseerita, saadud auhinda ei asendata teise auhinnaga ega hüvitata selle maksumust rahas. Kampaania korraldajad võtavad enesele vastutuse kõigi võitudega seotud seadusjärgsete maksude tasumise eest.
12.    Auhinnad väljastatakse võitjatele pärast kampaaniaperioodi lõppu (vt punkt 11).
13.    Osaleja peab auhinna kättesaamisel esitama oma isiku tuvastamiseks isikut tõendava dokumendi (pass, juhiluba, ID-kaart). Auhind väljastatakse võitjale Orkla Eesti AS-ga eelnevalt kokkulepitud ajal ja kohas.
14.    Juhul kui võitja ei ole täitnud kõiki kampaania reegleid, on korraldajal õigus ta võitjate nimekirjast välja arvata.
15.    Juhul kui auhinna võitja ei ole hiljemalt ühe kuu jooksul olnud kättesaadav andmete täpsustamiseks (alates tema, kui auhinna võitja nime avalikustamisest internetis aadressil www.coop.ee ning kontaktiks e-maili aadress, mille on võitja märkinud Säästukaart või Säästukaart + taotlusankeedile) on korraldajal õigus jätta talle auhind välja andmata.
16.    Kampaania auhindu ei saa võita kampaania korraldamisega seotud inimesed ja nende pereliikmed.
17.    Korraldaja ei vastuta kampaanias osalemise või osaleja autasustamise ebaõnnestumise eest juhul, kui osaleja ei ole kinni pidanud korraldaja kehtestatud kampaanianõuetest ja -tingimustest või kui osaleja on esitanud ebaõigeid või ebatäpseid andmeid või muude tõrgete eest, mis ei ole korraldaja põhjustatud.
18.    Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele. Vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel on korraldajal õigus tarbijamäng ühepoolselt katkestada, teatades sellest meedia vahendusel. 
19. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldaja asukohta: Orkla Eesti AS, Põrguvälja tee 6, Rae vald, Lehmja küla Harju maakond, 75301 või emailile info@orkla.ee. Laekunud pretensioonidele vastatakse kirjalikult 2 nädala jooksul.
20.    Lisateavet kampaania kohta saab tööpäevadel kella 9.00-16.00 e-posti aadressil info@orkla.ee või telefonil +372 6877 710.