Nivea kampaania 01.08-31.08

31.07.2020 Tarbijamängud

NIVEA MEN tarbijakampaania reeglid:

Tarbijakampaania „Osta ükskõik milline 1 (üks) NIVEA MEN toode, registreeri kassas Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop pangakaart ja võida 5x 200€ väärtuses Coopi kinkekaarte või 30x NIVEA MEN kinkekomplekti“, tingimused
1.    NIVEA toodete edasimüüja Eestis on Jungent Estonia OÜ, ettevõtte registrikood 12018324, juriidiline aadress: Paldiski mnt 11, 10137, Tallinn, edaspidi nimetatud kui Edasimüüja
2.    KAMPAANIA LÄBIVIIJA: AS Idea AD, ettevõtte registreerimisnumber  10057053, Tartu mnt 13, 10145, Tallinn koostöös Coop Eesti Keskühistuga (Registrikood:10093971; Aadress: Suur-Sõjamäe tn 70, Soodevahe küla, Rae vald Harjumaa 75322).
3.    KAMPAANIA KOHT: Tarbijakampaania toimub Coopi Eesti kauplustes üle Eesti ja ecoop.ee-s.
4.    KAMPAANIA PERIOOD: 01.08-31.08.2020

5.    KAMPAANIAS OSALEVAD TOOTED:
5.1 Tooted, mille ostu korral kliendikaardi omanik loosis osaleb on lisatud lisana:  Lisa 1
6.    AUHINNAD: 
5x Coopi kinkekaarte, väärtusega 200€; 
30x NIVEA MEN kinkekomplekti, väärtusega 11,50€. Komplekti kuulub 3 NIVEA MEN toodet (NIVEA MEN Sensitive Skin&Stubble palsam, NIVEA MEN Sensitive habemeajamisgeel 3-päevasele habemetüükale, NIVEA MEN Black&White Power rulldeodorant )
Võidetud auhinda ei asendata võitjate soovil teiste auhindadega ega kompenseerita rahas.
Auhindade koguväärtus: 1 345 EUR  
7.    OSALEMISE TINGIMUSED
7.1.    Kampaanias võivad osaleda kõik Eesti elanikud, välja arvatud AS Idea AD ja Jungent Estonia OÜ töötajad ja nende ettevõtete või kampaaniaga korraldamise, loosimise või kampaaniaga tihedalt seotud isikud,sh pereliikmed.
7.2.    Kampaanias osalemiseks peab ostma alates 01.08.2020 kuni 31.08.2020.  (kaasa arvatud) Coop Eesti kauplustest või ecoop.ee-st  1 (ühe), ükskõik millise NIVEA MEN toote ja esitama kassas Säästukaardi,  Säästukaart Plussi või Coop pangakaardi.
7.3.    Loteriis registreerumine toimub automaatselt punktis 7.2 nimetatud tingimuste täitmisel.
7.4.    Kui kampaanias registreeritud kliendikaart läheb kampaaniaperioodil kaduma või saab kahjustada, peab omanik taotlema uue kliendikaardi.
7.5.     Kampaanias osaleja saab suurendada oma võiduvõimalusi, ostes perioodil veelkord mistahes antud tarbijamängus osalevaid tooteid ning registreerides oma ostu Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop pangakaardiga. Kampaanias osalemiste arv ei ole piiratud. 
7.6.    Kui korraga (ühe ostutšekiga) ostetakse rohkem kui 1 kampaaniatoodet, toimub vaid üks registreerumine.
  Lisaküsimuste korral kirjutage aadressil: kampaania@havas.ee 
8.    VÕITJATE LOOSIMINE
8.1.    Võitjad loositakse juhuslikult kõigi registreerunute hulgast, kokku loositakse 35 võitjat.
8.2.    Auhinnaloosimiste ja võitjate informeerimine:  Auhindade loosimine toimub 07.09.2020 ja võitjate informeerimine toimub 5 tööpäeva jooksul alates loosimisest.
9.    VÕITJATE VÄLJAKUULUTAMINE:  Võitjate nimed tehakse teatavaks kodulehel www.coop.ee 5 tööpäeva jooksul pärast loosimist ehk hiljemalt 14.09.2020.
10.    AUHINNA KÄTTESAAMINE 
10.1.     Võitjale, kes on Säästukaardi või Säästukaart Plussi registreerimistaotluses märkinud oma kontaktandmed, saadetakse auhinna kättesaamise kohta teavitus e-postile või telefoninumbrile, misjärel võitja peab korraldajaga ühendust võtma ja täpsustama auhinna kättesaamise detailid. Võitjad saavad auhinna kätte AS Idea AD, Tartu mnt 13, 10145, Tallinn, Eesti. Võitjad saavad auhinna kättesaamise kohta teavet e-maili teel kampaania@havas.ee, kontaktisik: Kristel Karro. Tel 5216692
11.2.    Auhinna kättesaamiseks peab osaleja esitama isikut tõendava dokumendi (ID kaardi, passi või juhiloa). Auhinna kättesaamisel annavad võitjad oma allkirja.
11.3.    Kui võitjaga ei õnnestu kontakti saada, võitja ei võta korraldajaga ühendust või kui auhinnale ei ole järele tuldud enne 30.10.2020 (kaasa arvatud) , jääb auhind korraldajale  As Idea AD.
12.     KAEBUSED JA NENDE LÄBIVAATAMINE:  Kampaanias osaleja võib esitada kaebusi loterii läbiviimise kohta kuni 30.09.2020 saates need kirjalikult ettevõttele AS Idea AD, Tartu mnt 13, 10145, Tallinn, Eesti. Kaebused vaadatakse läbi ja osalejale vastatakse 14 päeva jooksul pärast kirjaliku kaebuse saamist.