"Pole Layśi, pole reisi" kampaania

24.03.2025-20.04.2025

Aktiivne
"Pole Layśi, pole reisi" kampaania

"Pole Layśi, pole reisi" kampaania

Ava kõik

“Pole Lay’si, pole reisi” kampaania 2025
Tarbijakampaania reeglid

1.    Tarbijakampaania  „Pole Lay’si, pole reisi“ on Eestis toimuv kampaania, mida korraldab Lay’s krõpsude edasimüüja Eestis – Pepsico Eesti AS (edaspidi kampaania korraldaja), registrinumber 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu. Loosimist korraldab Direct Messenger OÜ, registrinumber 11981389, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn.
2.    Kampaania territoorium – kõik kauplused Eesti Vabariigi territooriumil, kus kampaanias osalevaid tooteid müüakse.
3.    Kampaanias võivad osaleda igas vanuses Eesti elanikud.
4.    Kampaania leiab aset 24. veebruar kuni 20. aprill 2025 (k.a).
5.    Kampaanias osalevad kõik Lay’s tooted.
6.    Jaemüügis saadaolevad ja kampaanias osalevate toodete arv ei ole piiratud. Arvestatakse mõistliku nõudlusega. Ostes kauplustest Lay’s tooteid enne või pärast käesolevate tingimuste punktis 4 toodud kuupäevi, ei anna õigust kampaanias osaleda.
7.    Kampaania põhimõte
7.1.    kampaanias osalemiseks peab tarbija ostma kauplusest vähemalt ühe Lay’s toote ja registreerima ostutšeki veebilehel www.lays.ee. Osalejate vahel loositakse välja 8 (kaheksa)  PlayStation 5 Slimi koos mänguga „EA SPORTS WRC”, 40 (nelikümmend) segakasti Lay’s Fromage 130 g, Salt 130g ja Onion 130g maitseliste krõpsudega ning peaauhinnaks on unistuste reis 5000 euro eest vastavalt ise valitud sihtkohta ja isevalitud reisijate arvule.
7.2.    Registreerides ostutšeki veebilehel www.lays.ee tuleb ära märkida loosis osaleja eesnimi, perekonnanimi, ostutšeki number, telefoninumber ja e-posti aadress. Registreerimine veebilehel www.lays.ee on tasuta. Kui osalejal ei õnnestu ostutšekil olevat numbrit edukalt registreerida, ilmub lehele veateade. 
7.3.    Alaealine registreeruja võib teha veebilehel www.lays.ee registreerimise, tema seadusliku esindaja nõusolekul, esindaja meiliaadressi ja isikuandmetega.
7.4.    Registreerides ostutšekil oleva numbri vastavalt käesolevate eeskirjade punktile 7.2., võtab kampaanias osaleja vastutuse korrektsete isikuandmete esitamise ja nende esitamisel tehtud vigade eest.
7.5.    Kampaanias osaleja hoiab registreeritud ostutšeki alles kuni 30.04.2025., et tõestada kampaanias osaleva toote ostmist.
7.6.    Ühte ostutšeki numbrit saab kogu kampaania toimumise ajal registreerida ühe korra. 
7.7.    Üks ja sama osaleja võib teha mitu registreerimist, kui ostab kampaanias osalevaid tooteid mitu korda ja registreerib iga kord uue ostutšeki numbri.
7.7.1.    Juhul, kui üks ja sama isik üritab sama ostutšeki numbrit mitu korda sisestada, osaleb loosimises ainult esimene korrektselt tehtud registreering, kõik korduvad tühistatakse.
7.7.2.    Vaheauhinna võitnud tšekk ei osale teist korda peaauhinna loosimises. Ühe tšekiga saab võita ühe korra.
7.7.3.    Sama osaleja võib võita mitu korda, kui on registreeritud mitu erinevat ostutšekki.
7.8.    Pärast ostutšeki registreerimist osaleb see peaauhinna ning vaheauhindade loosimises. Loosimiste kuupäevad on välja toodud  punktis 8.3. ja 8.4.

8.    Auhinnafond
8.1.    Auhinnafondi koguväärtus on 11 168 €.
8.2.    Peaauhinnaks on 5000 eurone kinkekaart reisibüroolt CWT. Võitja ise otsustab, millistele reisiteenustele ta kinkekaardi summat kasutab, kuhu sihtkohtadesse reisib ja mitmekesi. 
8.3.     Peaauhinna loosimine toimub kampaaniaperioodi lõpus 21.04.2025 kell 12:00. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 24.02.2025 kell 00:00:00 kuni 20.04.2025 kell 23:59:59.
8.4.    Vaheauhindadeks on nelikümmend segakasti Lay’s Fromage 130 g, Salt 130g ja Onion 130g maitseliste krõpsudega (ühe krõpsukasti väärtus 38.20 €) ning  8 (kaheksa)  PlayStation 5 Slimi koos mänguga „EA SPORTS WRC” (ühe PlayStation 5 Slimi väärtus koos mänguga 580 €). Vaheauhindade loosimised toimuvad kord nädalas järgnevatel kuupäevadel:
8.4.1.    3.03.2025. kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 24.02.2025 kell 00:00:00 kuni 2.03.2025 kell 23:59:59. 
8.4.2.    10.03.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 3.03.2025 kell 00:00:00 kuni 9.03.2025 kell 23:59:59.
8.4.3.    17.03.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 10.03.2025 kell 00:00:00 kuni 16.03.2025 kell 23:59:59.
8.4.4.    24.03.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 17.03.2025 kell 00:00:00 kuni 23.03.2025 kell 23:59:59.
8.4.5.    31.03.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 24.03.2025 kell 00:00:00 kuni 30.03.2025 kell 23:59:59.
8.4.6.    7.04.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 31.03.2025 kell 00:00:00 kuni 6.04.2025 kell 23:59:59. 
8.4.7.    14.04.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 7.04.2025 kell 00:00:00 kuni 13.04.2025 kell 23:59:59. 
8.4.8.    21.04.2025 kell 12:00, mil loositakse välja viis segakasti Lay’s krõpsudega ja üks PlayStation 5 koos mänguga. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 14.04.2025 kell 00:00:00 kuni 20.04.2025 kell 23:59:59. 
9.    Osalejate registreerimise kampaanias ja auhindade väljaloosimise tagab ja kindlustab kampaania korraldaja volitatud esindaja Direct Messenger OÜ, kes ühtlasi võtab võitjatega ühendust.
10.    Peaauhind
10.1.    Peaauhinnaks on 5000 eurone kinkekaart reisibüroolt CWT. 
10.2.    CWT vahendab reisimisega seotud teenuseid: lennu, laeva-, rongipileteid, majutust, reisikindlustust, transfeere, vajadusel ekskursioone sihtkohas; spaahotellide teenuseid ning reisikorraldajate pakettreise (Novatours, TEZ tour, Albion, Germalo). Auhinnareis sisaldab soovi korral reisile eelnevat konsultatsiooni reisibüroo CWT Estonia reisikonsultandiga.
10.3.    Kinkekaart kehtib kuni 30. aprill 2026.
10.4.    Võitja tagab, et tal ja reisikaaslastel on kehtivad reisidokumendid ja viisad.

11.    Isikuandmete töötlemise kord
11.1.    Kampaania käigus osaleja poolt esitatud isikuandmed on kaitstud ja PepsiCo Eesti AS töötleb neid vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele kampaania läbiviimise eesmärgil.
11.2.    Kampaanias osaleja annab PepsiCo Eesti AS-le nõusoleku töödelda esitatud andmeid järgnevatel eesmärkidel:
11.2.1.    kampaania tulemuste kohta kokkuvõtete tegemiseks; 
11.2.2.    PepsiCo Eesti AS poolt kampaaniaga seotud koostööpartneritele info     edastamiseks; 
11.2.3.    võitjate loosimiseks ja nende teavitamiseks;
11.2.4.    võitja nime avaldamiseks kampaania veebilehel.
11.3.    Kampaanias osalejatel on õigus saada lisainfot PepsiCo Eesti AS poolt isikuandmete töötlemise kohta. Selleks tuleb saata e-kiri aadressile: pepsico.eesti@pepsico.com
11.4.    Isikuandmete vastutav töötleja on PepsiCo Eesti AS, registrikood 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu, Eesti, tel 738 6600, pepsico.eesti@pepsico.com
11.5.    Kogutud andmeid säilitatakse 1 (üks) kuu alates kampaania lõpukuupäevast ehk kuni 20.05.2025.
12.    Võitjate nimed avalikustatakse hiljemalt punktis 8.3. ja 8.4. mainitud kuupäevadest kolme tööpäeva jooksul veebilehel www.lays.ee. 
13.    Võitjate nimed on veebilehel üleval 2 (kaks) nädalat peale kampaania lõppu ehk kuni 4.05.2025.
14.    Võitjatega võtab ühendust Direct Messenger OÜ esindaja registreerimisvormis märgitud e-posti või telefoni teel, et leppida kokku auhinna üleandmise aeg.
15.    Võidetud auhinna saab kätte Direct Messenger OÜ kontorist (aadressil Mustamäe tee 44, Tallinn). Auhinna kättesaamiseks peab võitja esitama oma isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart, juhiluba) ning registreeritud ostutšeki.
15.1.    Kui auhinna võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti ja/või ostutšekki või kui dokumentidel toodud andmed erinevad registreerimisvormil toodust, ei ole võitjal õigust auhinda saada.
15.2.    Kui auhinna võitja ei ole veel täisealine, võib tema auhinna vastu võtta tema seaduslik esindaja, esitades võitja ja tema enda isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart, juhiluba) ning võitnud ostutšeki. 
16.    Auhinna üleandmisel allkirjastavad võitja ja kampaania korraldaja volitatud Direct Messenger OÜ esindaja auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti. Pärast akti allkirjastamist ei ole võitjal õigust kampaania korraldajatele auhinna suhtes nõudeid ega kaebusi esitada.
17.    Kampaania korraldajad ei vastuta auhinna võitjale auhinna kasutamise käigus tekkinud kahju eest.
18.    Auhinda ei saa vahetada teise auhinna ega raha vastu.
19.    Auhinna kättesaamisega seotud lisakulusid, mida ei ole käesolevates eeskirjades reguleeritud (nt transpordi- või helistamiskulud), võitjale ei kompenseerita.
20.    Auhind, mida võitjale välja ei anta või mille võitja jätab välja võtmata, loositakse uuesti välja. Kui auhinna võitjaga ei saada kontakti  5 tööpäeva jooksul, loositakse uus võitja. 
21.    Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osalejad käesolevaid eeskirju ei järgi.
22.    Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osaleja jääb loosimisest välja, kui auhinda eeskirjade mittejärgimise tõttu välja ei anta, kui kampaanias osaleja esitatud andmed on väärad või ebatäpsed või kui võitjatega ei ole võimalik ühendust saada kampaania korraldajatest mittesõltuvatel põhjustel.
23.    Vääramatu jõu asjaolude esinemisel on kampaania korraldajal õigus kampaania ühepoolselt katkestada. Sellisel juhul on kampaania korraldajal kohustus teavitada Eesti Tarbijakaitseametit ja edastada teade kampaania peatamisest ka massimeedia kaudu.
24.    Kõik nõuded ja kaebused seoses kampaania korralduse ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kampaania korraldajale Pepsico Eesti AS-le 20.  maiks  2025 aadressil Tuglase 14, Tartu 51006 või e-kirja teel aadressile pepsico.eesti@pepsico.com, märkides märksõnaks „Pole Lay’si, pole reisi“ ja esitades oma põhjendatud kaebuse ning lisades kaebuses viidatud dokumendid või nende koopiad.
24.1.    Kaebusi, mis esitatakse pärast 20.05.2025, ei võeta menetlusse.
24.2.    Kampaania korraldaja vastab esitatud kaebusele kirjalikult viieteistkümne päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui kampaania korraldaja peab kaebust õigustatuks, teavitavad nad kaebuse esitajat kaebuse rahuldamise protsessist ja kuupäevast. Kui kaebuse esitaja ei ole saadud vastusega rahul, on tal õigus seadusega ettenähtud korras oma õigusi ja huve kaitsta.
24.3.    Kaebuse esitamise kuupäevaks loetakse selle postitamise kuupäeva.
24.4.    Kaebusele tuleb alati lisada loosis osaleja eesnimi ja perekonnanimi.
25.    Käesolevates eeskirjades on sätestatud nii kampaania korraldaja, tema esindajate kui osalejate õigused ja kohustused.
26.    Kampaania korraldaja hoiatab, et reklaammaterjalides toodud teave kannab ainult teavitavat eesmärki.
27.    Kampaanias ei tohi osaleda PepsiCo Eesti AS, Direct Messenger OÜ ning Trickster Studios OÜ töötajad ja perekonnaliikmed. 
28.    Kampaania korraldaja töötleb andmeid vastavalt Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusele.  Lähemalt: https://pepsicoprivacypolicy.com/et?domain=pepsico.ee

Veel pakkumisi