“ Võida reis Londonisse ” Schweppes tarbijakampaania
01.06.2025-31.07.2025
Aktiivne
“ Võida reis Londonisse ” Schweppes tarbijakampaania
Ava kõik
1. Tarbijakampaania „Võida reis Londonisse“ on Eestis toimuv kampaania, kus Schweppes kampaaniatoodete turustaja on AS Coca-Cola HBC Eesti, registrikood 10345833, registrijärgne aadress A. H. Tammsaare tee 92, 12913 Tallinn, Eesti, telefon +372 800 2653 (edaspidi: turustaja). Turustaja toodab tooted ja tarnib need Eesti turule.
2. Kampaania korraldaja on Robot Meedia OÜ registrikoodiga: 11474126, juriidiline aadress: Paldiski mnt 63c Kristiine linnaosa, Tallinn Harju maakond 10614 tel. nr +372 6522 272 (edaspidi: korraldaja) koostöös Coop Eesti Keskühistuga (registrikood: 10093971; aadress: Suur-Sõjamäe tn 70, Soodevahe küla, Rae vald Harjumaa 75322). Kampaania viiakse läbi käesolevate reeglite järgi (edaspidi: reeglid). Korraldajal on õigus reegleid muuta, kui kohaldatavad õigusaktid seda nõuavad.
3. Kampaania territooriumiks on kõik kauplused Eesti Vabariigi territooriumil, kus kampaanias osalevaid tooteid müüakse.
4. Kampaanias võivad osaleda igas vanuses Eesti elanikud.
5. Kampaania leiab aset 01. juunist kuni 31. juulini 2025 (k.a).
6. Kampaanias osalevad järgmised Schweppes tooted:
Nimetus | EAN |
330 CAN X6 SCHW BIT LEM KL DIO EELVLT | 5000112651836 |
330 CAN X6 SCHW TON WAT KL DIO EELVLT | 5000112651812 |
330 CAN X6 SCHW BLUEBERRY MOJITO EELTLV | 5449000329851 |
1.0 PET X12 SCHWP BITTER LEM DIO EELTLV | 5000112651799 |
1.0 PET X12 SCHW TANGERINE DIO EELTLV | 5000112651805 |
1.0 PET X12 SCHWEPPES PINK MIXER EELTLV | 5000112664621 |
1.0 PET X6 SCHWEPPES TONIC WATER EELVLT | 5449000044808 |
1.0 PET X12 SCHWEPP ZERO YUZU EELVLT | 5449000236371 |
1.5 PET X9 SCHW TONIC WATER DIO EELTLV | 5000112651775 |
1.5 PET X9 SCHWEPPES PINK MIXER EELTLV | 5000112664638 |
7. Jaemüügis saadaolevad ja kampaanias osalevate toodete arv ei ole piiratud. Arvestatakse mõistliku nõudlusega. Ostes kauplustest kampaaniatooteid enne või pärast käesolevate tingimuste punktis 5 toodud kuupäevi, ei anna see õigust kampaanias osaleda.
8. Kampaania põhimõte
8.1. Kampaanias osalemiseks peab osaleja ajavahemikul kampaania alguskuupäevast kuni kampaania lõpukuupäevani ostma kampaaniatoote ning skaneerima ostutšeki Coca-Cola äpis.
Osaleja saab Coca-Cola rakenduse alla laadida kampaaniatootel olevat QR-koodi skaneerides või App Store'ist/Google Play’st. Rakenduse saab alla laadida järgmiste linkide kaudu:
- iOS: https://itunes.apple.com/ee/app/coca-cola/id1451072799?mt=8
- Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cocacola.app.cee
Coca-Cola rakenduse kasutajaks registreerimiseks peab osaleja täitma registreerimisvormi, kuhu tuleb märkida ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress ning sünniaeg. Registreerimise lõpuleviimiseks peab osaleja nõustuma ka kasutustingimuste ja isikuandmete töötlemisega. Registreerimisega kinnitab osaleja, et registreerimisel sisestatud andmed on õiged ja täpsed. Osaleja vastutab esitatud andmete ebaõigsuse eest. Pärast Coca-Cola rakenduse kasutajaks registreerimist saab osaleja registreerida oma kampaaniatoote ostu Coca-Cola ametlikus rakenduses (äpis).
8.2. Kampaania auhinna lunastamiseks peab alles hoidma oma ostutšeki ja esitama selle korraldajale. Ostutšeki mitte esitlemisel loosib korraldaja uue võitja.
8.3. Osalejate vahel loositakse välja 1(üks) reis kahele Londonisse koguväärtusega 2000 eurot.
8.4. Registreerides ostutšekil oleva numbri vastavalt käesolevate eeskirjade punktile 8.2., võtab kampaanias osaleja vastutuse korrektsete isikuandmete esitamise ja nende esitamisel tehtud vigade eest.
8.5. Kampaanias osaleja hoiab registreeritud ostutšeki alles kuni 15.08.2025., et vajadusel tõestada kampaanias osaleva toote ostmist.
8.6. Ühte ostutšeki numbrit saab kogu kampaania toimumise ajal registreerida ühe korra.
8.7. Üks ja sama osaleja võib teha mitu registreerimist, kui ostab kampaanias osalevaid tooteid mitu korda ja registreerib iga ostuga iga kord uue ostutšeki numbri.
8.7.1. Juhul, kui üks ja sama isik üritab sama ostutšeki numbrit mitu korda sisestada, osaleb loosimises ainult esimene korrektselt tehtud registreering, kõik korduvad tühistatakse.
8.7.2. Ühe tšekiga saab võita ühe korra.
8.7.3. Sama osaleja võib võita mitu korda, kui on registreeritud mitu erinevat ostutšekki.
8.8. Pärast ostutšeki registreerimist osaleb see auhinna loosimises.
9. Auhinnafond, kirjeldus ja loosimine
9.1. Auhinnafondi koguväärtus on 2000(kaks tuhat) eurot. Auhinnafondis on üks reisipakett kahele inimesele LONDONISSE (koguväärtusega 2000 eurot).
Auhinna lunastamiseks võib osalejalt nõuda eraldi lepingu sõlmimist kolmandate osapoolte teenusepakkujatega, vastavalt nende tingimustele*.
*Tellimusteenuseid osutatakse üksnes vastava kolmanda osapoole tingimustel.
9.2. Auhind loositakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul peale kampaania lõppkuupäeva (k.a), järgides reeglite 8. punktis kirjeldatud korda.
9.3. Kampaania kestab kokku 91 päeva ja võit loositakse juhuslikus järjekorras välja hiljemalt 7.augustil 2025.
9.4. Osalejate registreerimise kampaanias ja auhindade väljaloosimise tagab ja kindlustab kampaania korraldaja volitatud esindaja Robot Meedia OÜ, kes ühtlasi võtab võitjatega ühendust.
9.5.Võitja tagab, et tal ja reisikaaslastel on kehtivad ja sihtriigi poolt nõutavad reisidokumendid.
10. Isikuandmete töötlemise kord
10.1. Kampaania käigus osaleja poolt esitatud isikuandmed on kaitstud ja Coca-Cola HBC Eesti AS töötleb ning kasutab neid vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele ainult kampaania läbiviimise eesmärgil.
10.2. Kampaanias osaleja annab Coca-Cola HBC Eesti AS-le nõusoleku töödelda esitatud andmeid järgnevatel eesmärkidel:
10.2.1. Kampaania tulemuste kohta kokkuvõtete tegemiseks;
10.2.2. Coca-Cola HBC Eesti AS poolt kampaaniaga seotud koostööpartneritele info edastamiseks;
10.2.3. Võitjate loosimiseks ja nende teavitamiseks;
10.2.4. Võitja nime avaldamiseks kampaania veebilehel.
10.3. Kampaanias osalejatel on õigus saada lisainfot saates e-kiri aadressile: info@robotmeedia.ee
10.4. Isikuandmete vastutav töötleja on AS Coca-Cola HBC Eesti, registrikood 10345833, registrijärgne aadress A. H. Tammsaare tee 92, 12913 Tallinn, Eesti.
10.5. Kogutud andmeid säilitatakse 1 (üks) kuu alates kampaania lõpukuupäevast ehk kuni 30.08.2025.
11. Võitjate nimed avalikustatakse hiljemalt 10.08.2025 veebilehel www.coop.ee/tarbijakampaaniad
12. Võitjatega võtab ühendust ja organiseerib auhinna kätteandmise Robot Meedia OÜ esindaja registreerimisvormis märgitud e-posti või telefoni teel, et leppida kokku auhinna üleandmise aeg.
12.1. Auhinna kättesaamiseks peab võitja esitama oma isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart, juhiluba) ning registreeritud ostutšeki.
12.2. Kui auhinna võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti ja/või ostutšekki või kui dokumentidel toodud andmed erinevad registreerimisvormil toodust, ei ole võitjal õigust auhinda saada.
13. Auhinna üleandmisel allkirjastavad võitja ja kampaania korraldaja volitatud Robot Meedia OÜ esindaja auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti. Pärast akti allkirjastamist ei ole võitjal õigust kampaania korraldajatele auhinna suhtes nõudeid ega kaebusi esitada.
14. Kampaania korraldajad ei vastuta auhinna võitjale auhinna kasutamise käigus tekkinud kahju eest.
15. Auhinda ei saa vahetada teise auhinna ega raha vastu.
16. Auhinna kättesaamisega seotud lisakulusid, mida ei ole käesolevates eeskirjades reguleeritud (nt transpordi- või helistamiskulud), võitjale ei kompenseerita.
17. Auhind, mida võitjale välja ei anta või mille võitja jätab välja võtmata, loositakse uuesti välja. Kui auhinna võitjaga ei saada kontakti 5 tööpäeva jooksul peale loosimist, loositakse uus võitja.
18. Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osalejad käesolevaid eeskirju ei järgi.
19. Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osaleja jääb loosimisest välja, kui auhinda eeskirjade mittejärgimise tõttu välja ei anta, kui kampaanias osaleja esitatud andmed on väärad või ebatäpsed või kui võitjatega ei ole võimalik ühendust saada kampaania korraldajatest mittesõltuvatel põhjustel.
20. Korraldajal on igal ajal õigus kampaania ühepoolselt tühistada tõsise rikkumise, reeglite kuritarvitamise või vääramatu jõu tõttu, avaldades sellekohase teate korraldaja veebisaidil, sotsiaalmeedialehel ja muul sobival viisil. Sellisel juhul on kampaania korraldajal kohustus teavitada Eesti Tarbijakaitseametit.
21. Kõik nõuded ja kaebused seoses kampaania korralduse ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kampaania korraldajale Robot Meedia OÜ-le 31.juuliks 2025 Paldiski mnt 63c Kristiine linnaosa, Tallinn Harju maakond 10614 või e-kirja teel aadressile info@robotmeedia.ee, märkides märksõnaks „Võida reis Londonisse“ ja esitades oma põhjendatud kaebuse ning lisades kaebuses viidatud dokumendid või nende koopiad.
21.1. Kaebusi, mis esitatakse pärast 31.07.2025, ei võeta menetlusse.
21.2. Kampaania korraldaja vastab esitatud kaebusele kirjalikult viieteistkümne päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui kampaania korraldaja peab kaebust õigustatuks, teavitavad nad kaebuse esitajat kaebuse rahuldamise protsessist ja kuupäevast. Kui kaebuse esitaja ei ole saadud vastusega rahul, on tal õigus seadusega ettenähtud korras oma õigusi ja huve kaitsta.
21.3. Kaebuse esitamise kuupäevaks loetakse selle postitamise kuupäeva.
21.4. Kaebusele tuleb alati lisada loosis osaleja eesnimi ja perekonnanimi.
22. Käesolevates eeskirjades on sätestatud nii kampaania korraldaja, tema esindajate kui osalejate õigused ja kohustused.
23. Kampaania korraldaja hoiatab, et reklaammaterjalides toodud teave kannab ainult teavitavat eesmärki.
24. Kampaanias ei tohi osaleda Coca-Cola Eesti AS ning Robot Meedia OÜ töötajad ja perekonnaliikmed.
25. Kampaania korraldaja töötleb andmeid vastavalt Euroopa isikuandmete kaitse üldisele määrusele.
Veel pakkumisi
- Hellmann´s üleriigiline tarbijamäng
02.06.2025-03.08.2025
Aktiivne - “Osta jäätist ja võida reis Pariisi Disneylandi neljale inimesele!” tarbijamäng
02.06.2025-31.07.2025
Aktiivne - „CORNY annab suvepuhkusele hoogu!“ tarbijamäng
01.06.2025-31.07.2025
Aktiivne