Coop Eesti võitis Aasta Turundustiim 2024 tiitli
03.04.2025

Coopi turundustiim on 2024. aasta Eesti parim
Vaatamata tihedale konkurentsile õnnestus eelmisel nädalal Coop Eesti turundusmeeskonnal võita Aasta Turundustiim 2024 tiitel. Kuigi ettevõtet on ka varem konkursil nomineeritud, on see teadaolevalt esimene kord, kui saadi esikoht.
„Olen uhke oma tiimi üle ja tänulik, et saime sellise tunnustuse,“ ütles Coop Eesti turundusdirektor Liisi Vaik 26. märtsi õhtul Kultuurikatlas toimunud Aasta Turundustiimi ning Aasta Turundusteo konkurside võitjate pidulikul autasustamisel. Turundusvaldkonna parimad avalikustati Äripäeva korraldatava Eesti suurima turunduskonverentsi Password raames.
Mis teeb Coop Eesti turundustiimi eriliseks? „Meil on olnud väga selge siht silme ees, mille poole oleme üheskoos liikunud,“ räägib tiimis 17 aastat töötanud projektijuht Kaidi Nirgi. Ta märgib, et paljud meeskonnast on öelnud, et kusagil mujal pole neil nii super tiimi olnud. „Uute ideede julge kasutamine, koostöö ja kaasatus,“ kirjeldab 8 aastat meeskonnas olnud disainer Meret Kommer, mis teda motiveerib.
Coopis 15 aastat töötanud turundusjuht Kaili Kahl nõustub, et just inimesed teevad sellest tiimist midagi väga erilist. „Siin toetatakse ja julgustatakse üksteist, arutatakse ja naerdakse koos,“ räägib ta. Kui inimestel on tiimis hea olla, siis sünnivad ka parimad ideed. „Me ei tee lihtsalt turundust, vaid soovime anda oma panuse Eesti elu edendamisse.“
Konkursi korraldajate sõnul võitis Coop Aasta Turundustiim 2024 tiitli ülekaalukalt, saades kõige rohkem hääli. Mis meid siis eristas? 2024. aasta oli Coop Eesti jaoks targa turunduse aasta, kus pandi suur rõhk Eestis esimest korda kasutust leidnud innovaatilisele kliendikommunikatsioonile. Aastat jäävad iseloomustama äpi kiire kasutuselevõtt, personaalsete pakkumistega väljatulek ning 300 000 klientidele suunatud personaliseeritud videot, kus Coopi reklaamidest tuntud näitleja Indrek Ojari pöördus iga püsikliendi poole isiklikult.
Kuhu edasi? Tiimi liikmed tõdevad, et selline tunnustus motiveerib veelgi enam pingutama. „Aasta Turundustiimi tiitel on suur tunnustus meie ühisele tööle, aga samas annab ka motivatsioon edasi pürgida, et veelgi ägedamaid asju teha ja uusi lahendusi leida,“ sõnab Kaili. „Kindlasti aitab hoida positiivset meeskonnavaimu, annab meile kõvasti enesekindlust ja julgust teha asju omamoodi, katsetada ja proovida,“ lisab Kaidi.
Enam kui aasta tiimis olnud projektijuht Ulvi Mosona tõdeb, et tal on siiani raske uskuda, et me päriselt võitsime Aasta Turundustiim 2024 tiitli. „Olles selle kõige sees, tundub nii loomulik, kuna kõik inimesed on väga kokkuhoidvad. Väga suur usaldus on üksteise vastu, sellist asja ma pole varem tiimis kohanud,“ märgib ta. Küll aga usub ta, et nüüd tuleb täistuuridel tööd edasi teha ning vaadata, mida veel suudame saavutada!
Aasta Turundustiimi konkurss oli seekord väga tihe, tiitlile esitati 53 meeskonda, lõppvooru jõudis neist seitse. Coopi kõrval jõudsid finaali veel Lidl Eesti, SEB Eesti, Kaubamaja, Viru Keskuse, LHV Panga ja Valio Eesti turundusmeeskonnad.
Aasta Turundustiimi ja Aasta Turundusteo valikul ei läinud hästi mitte ainult meie enda turundusmeeskonnal, vaid ka meie heal partneril Kaitseministeeriumil, kelle projekt "Kaitsetahe" valiti Aasta Turundusteoks avaliku sektori kategoorias. Erasektori kategoorias sai Grand Prix Maxima Eesti oma sotsiaalmeedia kampaaniaga „... sest me käime Maximas!“
Palju õnne kõigile asjaosalistele!