Coopi personaalsete pakkumiste lansseerimise kampaania võitis esikoha
08.11.2024
Coop pärjati andmekasutuse kategoorias esikohaga. Foto: Rene Riisalu / Fotograaf.ee
Novembri alguses toimus juba kolmandat korda Turundajate Liidu korraldatud TULImust tulemuskonkurss. Kokku kandideeris konkursil 47 projekti, millest auhinnaga pärjati 13 parimat tööd. Võit ühes kategoorias kuulus Coopile.
Tulemuskonkursil jagati tunnustusi neljas erinevas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus ning kõikides kategooriates anti välja kolm parimat kohta. Suve alguses lansseeris Coop personaalsete pakkumiste kampaania koostöös andmepõhise personaliseerimisega tegeleva Rootsi-Norra ettevõttevõttega Seen.io, loovagentuuriga Tank ning produktsiooniettevõttega Kuukulgur Film. Coop Eesti kampaania pärjati andmekasutuse kategoorias esikohaga.
Esimest korda Eesti kliendikommunikatsioonis kasutati sellist personaliseeritud videosõnumit, milles esitatud info elemendid koosnesid personaliseeritud häälest, tekstist ja pildist. Kokku valmis 300 000 erineva sisuga videot, kus Coopi reklaamidest tuttav näitleja Indrek Ojari pöördus iga püsikliendi poole isiklikult. Ta tervitas klienti nimepidi, esitles möödunud aasta summaarset kliendisoodustust ja tutvustas kliendi ostuharjumuste põhjal genereeritud personaalseid soodustusi Coopi püsiklientidele.