Coop on tugevaima brändiga toidukaupluste kett Eestis
14.11.2018

Kantar Emori 2018. aasta septembris tehtud toidupoekettide kasvupotentsiaali uuringu tulemusena selgus, et Coop on suurima brändi- ja turujõuga jaekett Eestis.
Sisuliselt näitab suur brändijõud seda, kui suur on emotsionaalne side poe ja selle klientide vahel. Turujõud omakorda aga ostukorvi jaotust erinevate jaekettide vahel, olles suuresti seotud müügivõrgustiku laiusega.
BRÄNDIJÕUD | TURUJÕUD | |
---|---|---|
Coop | 21% | 23% |
Selver | 19% | 18% |
Rimi | 15% | 16% |
Prisma | 13% | 9% |
Maxima | 12% | 21% |
Allikas: Kantar Emor. Toidu- ja esmatarbekaupade jaekettide konkurentsiseire 2018. Uuringu käigus küsitles Kantar Emor rohkem kui 1000 eestimaalast vanuses 15–74 aastat.
Coop Eesti bränd on viimastel aastatel positiivse tulemuse teinud ka teistes Kantar Emori tarbijauuringutes. Nii tõusis Coop tänavu ka igakevadises tööandjate maine uuringus võrreldes mullusega üheteistkümne koha võrra, paistes uuringueksperdi sõnul silma äri laiendamisele ja klientide paremale, kiiremale ja sujuvamale teenindusele suunatud tegevustega. Samuti paigutus Coop 2017. aasta detsembris kaheksandale kohale Emori suurettevõtete maineuuringu üldtabelis, pälvides nii mainekaima jaekaubandusketi tiitli.
Loe lisa Emori koduleheküljelt.