Hea klient!

Oleme kirja pannud vastused klientide poolt enim küsitud küsimustele. Juhul, kui Sa ei leia siit vastust oma küsimusele, võta meie klienditeenindusega julgelt ühendust.

Säästukaart

Ava kõik

Uue tähtajatu Säästukaardi saad lähimast Coop Eesti kauplusest kuu aja jooksul tasuta.

  • Säästukaardiga võite aastas kokku hoida kuni kahe kuu ostukorvi.
  • Säästukaardiga saate sooduspakkumisi enam kui 300 poes üle Eesti. 
  • Kogute iga ostuga boonuspunkte, millega saate edaspidi ostude eest tasuda. 
  • Oma sünnipäeval (ja 5 päeva enne ning peale sünnipäeva) saate peolauatooted 10% soodsamalt.

Säästukaardi saamiseks pöördu Coop Eesti kauplusesse. Säästukaardi eest tasutakse vastavalt kehtivale hinnakirjale. Säästukaardi saamisel ei ole vanuselist piirangust. Säästukaart annab koheselt õiguse saada kõiki Säästukaardi allahindlusi. Boonuspunktide arvestus algab pärast kliendiprogrammiga liitumist st Säästukaardi sidumist oma kliendikontoga. 

Kliendiprogrammiga liitumiseks täida vastav taotlus Coop Eesti kaupluses või liitu kliendiportaalis.

Kliendid saavad soovi korral moodustada grupi ehk perekonna, mis võimaldab selle liikmetel ühiselt koguda boonuspunkte.

Perekonda saab liita kuni kaks täiskasvanut ning piiramatu arvu alaealisi lapsi. Perekonna saab luua Coopi kliendiportaalis täisealine klient ise, saates teisele kliendile Coopi kliendiportaalis sellekohase kutse või esitades kõigi grupiliikmete poolt allkirjastatud taotluse Coop Eesti kaupluses. Nõusoleku andmisel liidetakse kutse saanud klient perekonnaga alates nõusoleku andmisele järgnevast kalendrikuus

Perekonna loojal on perekonna haldamise õigused (sh gruppi liikmete lisamise ja kustutamise õigus). Kõigi perekonda kuuluvate Klientide poolt perekonda kuulumise perioodil kogutavad boonuspunktid kantakse perekonna looja kliendikontole, kust perekonna looja saab neid soovi korral kanda teiste klientide kontodele.

 

Iga klient saab korraga kuuluda vaid ühte perekonda.

Kontaktandmeid saab muuta Coop kliendiportaalis või saates kirja aadressil klienditugi@coop.ee. Samuti võite helistada meie klienditoe telefonile 661 3014.

Soodustuse saamiseks ja boonuste kogumiseks tuleb Säästukaart registreerida kassaterminalis või e-poes enne ostude eest tasumist. Tagantjärele ostusummat kliendiprogrammi arvestusse ei kanta.

Palun helistage meie klienditoe telefonile 661 3014 ning me selgitame välja põhjuse, miks kaart ei tööta. Põhjused võivad olla järgmised:

  • magnetriba on saanud kahjustada; 
  • kaart on aegunud; 
  • Säästukaart Pluss kaart on jäänud aktiveerimata; 
  • Säästukaart Pluss kaardi 3 kuu otsekorraldusnõue ei ole laekunud.

Kaardi kadumise või varguse korral palume Teil koheselt helistada ööpäevaringsele klienditoe telefonile 661 3014.

Leitud Säästukaardist teavitatakse klienti telefoni või e-posti teel. Kaarti hoitakse teate saatmisest alates 1 kuu. Peale seda kaart blokeeritakse ning hävitatakse.

Kui olete leidnud teise isiku kaardi, palume Teil helistada meie klienditoe telefonile 661 3014 või viia kaart lähimasse Coop Eesti kauplusesse.

Alates 01.01.2018 väljastatud Säästukaart kehtib tähtajatult. Enne antud tähtaega väljastatud Säästukaart kehtib kaardil märgitud tähtaja lõpuni ning vahetatakse Coop Eesti kauplustes välja tasuta. 

Säästukaardid, mis ei ole olnud kasutuses (Säästukaardiga ei ole registreeritud ühtki ostu Coop Eesti kauplustes) üks (1) aasta või rohkem, võidakse lugeda kehtetuks.

Klient saab soovi korral kaupluses sooritada ostud Nutikassa iseostlemissüsteemi või iseteeninduskassa vahendusel. Isikustamata Säästukaardiga Nutikassa iseostlemissüsteemi ostupulti kasutada ei saa.

  • Ostupulti tohib kasutada vaid sihtotstarbeliselt ostude sooritamiseks.
  • Ostupulti ei tohi kahjustada ning see tuleb tagastada selleks ettenähtud puldistendi.
  • Klient vastutab ostupuldi hävimise, kaotsimineku või kahjustamisega kauplusele tekkinud kahju eest.
  • Kauplusel on õigus kontrollida Säästukaardi kasutaja poolt sisseskanneeritud kauba vastavust ostukorvis olevatele toodetele.
  • Nutikassa kasutamise reeglite tahtlikul või korduval rikkumisel on Coop Eesti Keskühistul õigus blokeerida vastava Säästukaardi omaniku õigus Nutikassat kasutada.

Säästukaart kehtib Alexela keti tanklates, Tallinna Optika kauplustes, Salva Kindlustuse kontorites, OÜ Autosõit koolitustele registreerimisel, Fixus Mustamäe kauplustes Tallinnas, Tartus ja Jõhvis ning Tallinna ja Jõhvi autoremondi töökodades. Vaata partnerite pakkumisi siin.

Säästukaart Pluss

Ava kõik

Kaardi kadumise või varguse korral palume koheselt helistada klienditoe telefonile 669 0966. Leitud Säästukaart Plussist teavitatakse klienti telefoni või e-posti teel.
 

Säästukaart Pluss erihinnad kehtivad tingimusel, et ostu eest tasutakse Säästukaart Pluss kaardiga. Säästukaart Pluss kaardi erihind kehtib ka juhul kui arve summast tasutakse minimaalselt 0,01 eurot Säästukaart Pluss kaardiga ja ülejäänud ost tasutakse boonuspunktide, taaratšeki või kinkekaardi arvelt.

Säästukaart Pluss kaarti ainult kassas registreerides kehtib kliendile Säästukaardi hind, Säästukaart Pluss erihinna saamiseks peab kaardiga ostu eest maksma.

Taotlusi saab esitada kõigis Coop Eesti kauplustes või kliendiportaalis. Samuti võite helistada alati meie klienditoe telefonile 669 0966.

Saame kaardi saata Teile sobivasse teeninduspunkti. Kui soovite Säästukaart Pluss kaarti koheselt kätte saada, siis pöörduge siia.

Säästukaart Pluss kaardi väljastame tasuta. Kuna Säästukaart Pluss kaart on maksekaart, siis arvestatakse igakuiselt kaardihooldustasu summas 0.95 eurot.

Kaardihooldustasu arvestus ei sõltu sellest, kas kasutate kaarti maksmiseks või mitte. Kuna maksefunktsioon on olemas, siis algab kaardihooldustasu arvestus peale kaardi aktiveerimist.

Säästukaart Pluss kaardi eelmise kuu arve edastatakse Teie poolt antud panga e-arvete keskkonda. Kui kaarti maksmiseks ei kasutata, siis saate arve summas 3.80 eurot (4 kuu kaardihooldustasu). Kui kasutate kaarti maksmiseks ja arve eelmise kuu eest on enam kui 3.- eurot, siis väljastame arve igakuiselt.

Jah, saate küll. Selleks saate teha ülekande Coop Finants AS arvelduskontole:

  • Coop Pank: EE584204278605960726
  • Swedbank: EE712200221053340334
  • SEB: EE191010220201089221

Lisaks on vaja teada viitenumbrit, mille leiate oma Säästukaart Pluss kaardi kasutamise lepingust. Pangasisene makse laekub kaardile 1-tööpäeva jooksul. Pankadevahelise makse korral võib makse kohale jõuda hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Logides sisse kliendiportaali saate valikus "Halda Säästukaart Pluss" ise koheselt PIN-koodi ära muuta. Kui Teil puudub interneti kasutamise võimalus, siis saate tellida uue PIN-koodi posti teel lähimasse Coop Eesti kauplusesse helistades klienditoele 669 0966.

Lepingu lõpetamiseks esitage vabas vormis avaldus e-posti aadressile klienditugi@cooppank.ee või viige avaldus paberkandjal lähimasse Coop Eesti kauplusesse

Ei, infot lepingu kohta näeb vaid põhikaardi omanik. Samuti saab muudatusi lepingusse teha vaid põhikaardi omanik.

E-pood

Ava kõik

Kulleriga kohaletoimetamise tasu on 5,00 eurot (sisaldab käibemaksu). Kui Sinu tellimuse kogusumma on vähemalt 25 eurot (sisaldab käibemaksu), toome kauba Sulle koju kätte tasuta.

Praegu pakume transporti Tallinnas ja selle lähiümbruses.

Kontrolli, kas Sinu aadress asub meie tarnepiirkonnas.

Ostunimekirja saad ise koostada oma lemmiktoodetest. Nimekiri on igal sisselogimisel nähtav ja muudetav, samuti saad seda mugavalt jagada sõprade või pereliikmetega, kes omakorda võivad nimekirja muudatusi teha. Ostunimekirjade loomisel piiranguid pole, koosta kasvõi iga nädala kohta mitu nimekirja.

Meie e-poest tellimiseks ei pea olema registreeritud kasutaja, ent konto omanikele pakub eCoop erinevaid lisavõimalusi:

  • kui seod oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi e-poe kontoga, saad soodsaima hinna ning teenid boonuspunkte ka e-poe ostudelt,
  • oled esimeste seas, kes kuuleb uutest sooduspakkumistest,
  • saad ülevaate tellimuste ajaloost,
  • saad koostada ja salvestada ostunimekirjasid,
  • saad määrata Sinu jaoks olulisi teavitusi ja keele-eelistust.

Loo konto mõne hiireklõpsuga!

Jah. Selleks pead oma Säästukaardi või Säästukaart Plussi ostuprotsessi käigus registreerima vajutades nupule “Lisa Säästukaart”. NB! Praegu ei kogune e-poes Säästukaart Plussiga makstes 10% rohkem boonuspunkte.

Toodete transportimiseks kasutame külmikutega (sh sügavkülm) varustatud kaubikuid.

Meie komplekteerija valib alati tooted, mis on kõige värskemad ja pikima säilivusajaga.

Pakendame köögi- ja puuviljad eraldi pakenditesse. Samuti on eraldi pakendatud kodukeemia tooted, et need toiduga kokku ei puutuks.

Ole mureta! Toodete transportimisel kasutame külmikutega varustatud kullerautosid, nii et kõik sügavkülmutatud tooted jõuavad Sinuni külmununa.

Jah, sünnipäevasoodustus kehtib ka e-poes.

Jah, sõltumata korrusest toome kauba Sinu koduukseni.

Jah. Kauba kättesaamiseks palume esitada isikut tõendava dokumendi (ID-kaart, pass, juhiluba) või tellimuse numbri.

Juhul kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja/või tubakatooteid, peab tellimuse vastuvõtja olema vähemalt 18-aastane. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata.

Tellimuse vormistamisel palume Sul määrata kättesaamise kuupäeva ja kellaaja ning aadressi, kus soovid kauba kätte saada. Vaata transpordi graafikut siin.

E-poes on võimalik tasuda Säästukaart Plussiga (telli siit) või pangalinkide kaudu (Coop Pank, LHV, Swedbank, SEB, Luminor).

Maksmine toimub turvalises maksekeskkonnas väljaspool eCoopi keskkonda.

Kõik e-poe hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Tellimus antakse Sulle üle saatelehega. Pärast kauba üleandmist saadame Sulle e-posti teel lõpliku arve. Kõiki arveid ja tellimusi on Sul konto omanikuna võimalik vaadata ja alla laadida ka kontohalduse vaates tellimuste alt.

Muudatuste tegemiseks võta kohe ühendust meie klienditeenindusega epood@coop.ee või helista numbril 661 3014.

Tellimuse kättesaamisel palume tooted hoolikalt üle vaadata. Kui tellimuse hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, saad need kohe kullerile tagastada.

Juhul kui avastad tootel puuduse pärast tellimuse üleandmist, tuleb sellest kohe teavitada e-poe klienditeenindust: epood@coop.ee või +372 661 3014.

Tooteid saab mistahes põhjusel tagastada (lepingust taganeda) kohe kullerile ning Lasnamäe Maksimarketi või Laagri Maksimarketi klinditeenindusse 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vaja saatelehel täita toodete tagastamise osa (toodete vastuvõtmisel) või lepingust taganemise avaldus, mille saab e-poest ning Lasnamäe Maksimarketi või Laagri Maksimarketi klienditeeninduses kohapeal.

Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, st originaalpakendis. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (st märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, perioodikaväljaanded (ajalehed, ajakirjad jne).

Juhul kui tellitud toode on laost otsas, püüame selle asendada analoogse tootega. Kui tellitud toode on vaja asendada, proovib e-poe töötaja Sinuga ühendust võtta telefoni teel ning leida parima lahenduse toote asendamiseks või lepib kokku asendusest loobumises. Juhul kui me Sinuga ühendust ei saa, asendab teenindaja toote oma äranägemisel. Asendustootest on Sul alati õigus kättesaamisel loobuda.

Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda või asendada, tagastatakse puuduoleva toote maksumus. Raha tagastame hiljemalt 7 tööpäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt tehti makse.

Juhul kui Sinu tellitud toode on laost otsas, asendame tellitud toote analoogse tootega. Kui tellitud toode on vaja asendada, proovib e-poe töötaja Sinuga ühendust võtta telefoni teel ning leida ühiselt parima lahenduse toote asendamiseks. Juhul kui me Sinuga ühendust ei saa, asendab teenindaja toote oma äranägemisel.

Kui Sa ei ole valitud asendusega rahul, on Sul alati õigus sellest kättesaamisel loobuda. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem kui Sinu tellitud toote müügihind ja/või kogus, tagastame toote müügihinna vahe. Kui asendustoode on tellitud tootest kallim, ei pea Sa juurde maksma.

Kõikidele kaalutoodetele on määratud kaalutoodete sammud sõltuvalt tootest ja komplekteerimise võimalikkusest. Kaalutoodete sammuks on ühe toote keskmine kaal (v.a puu- ja juurviljad). Kui toode kaalub vähem kui Sa tellisid, tagastame hinnavahe. Kui toode kaalub rohkem kui Sa tellisid, ei pea Sa juurde maksma.

Mine e-poes “Logi Sisse” lehele ja vajuta "Unustasid salasõna?" nuppu. Sisesta lahtrisse oma e-posti aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt e-poe kasutajakonto registreerisid, ning vajuta nuppu "Saada". Saadame kohe Sinu e-posti aadressile uue salasõna.

Logi sisse e-poodi ja vajuta nuppu "Sinu seaded". Kontovaates klõpsa nupule „Muuda salasõna“.