Coop tõi turule Eesti mahukaima kliendiprogrammi, kus alates tänasest on igal ostjal endal võimalik valida, millistele kaupadele soovib Coopi toidupoes soodushinda.
„Esmakordselt Eestis saavad sajad tuhanded kliendid omale personaalsed hinnasoodustused ise valida. Varem oleme näinud lahendusi, kus kliendid saavad aktiveerida neile määratud pakkumisi, sõltumata sellest, kas pakkumine sobib või mitte. Kliendi valikuvabadus eristabki meid kõigest senisest,“ kirjeldas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. “Esialgu aasta lõpuni planeeritud pilootprojektis saavad kliendid personaalse soodustuse 11 tootele, millest kaheksa on võimalik vahetada endale meelepäraste toodete vastu. Lisaks jäävad alles ka kõik seni kehtinud kampaania- ja sünnipäevasoodustused.”
Coopi igale kliendile sobilikud soodustooted valib esialgu välja algoritm, mis arvestab konkreetse tarbija ostueelistusi. „Kuna keskmine klient teeb oma põhiostud tavaliselt 2-3 eri toidukaupluses ja süsteem oskab arvesse võtta ainult Coopis tehtud ostude ajalugu, siis ei pruugi soovitused kliendi tegelikule vajadusele alati vastata. Seepärast oleme klientidele lisaks avanud võimaluse tooteid vahetada kliendiportaalis endale sobivate vastu,“ selgitas Pajuri.
Kokku saab Coopi klient valida kaheksa personaalset hinnasoodustust ning neid on võimalik hiljem ka vahetada. Uute maitsete avastamiseks lisab algoritm veel kolm toodet, mis kliendi ostukäitumise põhjal võiks talle huvi pakkuda. Hinnasoodustused on püsivad ning kehtivad, kuni toode on Coopi kauplustes müügil või kuni kliendile on personaalsed hinnasoodustused avatud.
Vaata oma personaalseid soodustusi: